توزیع ۴ هزار وعده غذای گرم بین مساجد و امامزادگان شهر کرمان
کد خبر: 3721435
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

توزیع ۴ هزار وعده غذای گرم بین مساجد و امامزادگان شهر کرمان

گروه اجتماعی - سرپرست اداره اوقاف امور خیریه ناحیه یک شهرستان کرمان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۴ هزار وعده غذای گرم در حوزه امامزادگان و مساجد سطح شهر کرمان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره اوقاف امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام محمود یوسفی، سرپرست اداره اوقاف امور خیریه ناحیه یک شهرستان کرمان دیروز شنبه، 19 خرداد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال از محل اجرای نیات موقوفات منطبق بیش از۴ هزار وعده غذای گرم در بین روزه‌داران در امامزاده محمد(ع) کرمان ،مرکز فرهنگی و مذهبی عباسعلی و بخشی در حوزه مساجد توزیع شد.
وی افزود: کلیه هزینه‌های این طرح از محل نیات موقوفات آقا عبدالعلی، آقا لطفعلی،اقا کوچک و حاج آقا بزرگ جهت افطاری به روزه‌داران انجام شد.
سرپرست اداره اوقاف امور خیریه ناحیه یک شهرستان کرمان با اشاره به نیات موقوفه آقا عبدلعلی بیان کرد: این موقوفه شامل رقبات مسکونی و تجاری واقع در شهرک‌های شهرداری و باهنر کرمان است که توسط واقف خیراندیش آقا عبدالعلی، در حدود ۱۵۰ سال پیش با نیات مختلف و عام‌المنفعه وقف شده است .
حجت‌الاسلام یوسفی تأکید کرد: این موقوفه، دارای نیات مختلف است که برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت علی(ع) و حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، توزیع افطاری در ایام ماه مبارک رمضان و تهیه‌ گوشت قربانی و توزیع آن دربین نیازمندان و فقرا، بخشی از نیات این موقوفه‌ ارزشمند است.
انتهای پیام

captcha