سازمان فرهنگ و ارتباطات درگذشت احمد احمدی را تسلیت گفت
کد خبر: 3721482
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

سازمان فرهنگ و ارتباطات درگذشت احمد احمدی را تسلیت گفت

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.

سازمان فرهنگ و ارتباطات درگذشت احمد احمدی را تسلیت گفت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ در این پیام آمده است:

«بسمه تعالی»

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیانگذار سازمان «سمت» و شاگرد برومند حضرت امام خمینی (ره) موجب تأثر و تألم جامعه حوزوی، علمی و فرهنگی کشور شد.


جناب استاد دکتر احمد احمدی تمام عمر خویش را در راه کسب شناخت و ترویج معارف اهل بیت (علیها السلام ) و تربیت شاکردان بزرگ در امر فلسفه اسلامی گذراند.

جامعه اسلامی ما عظمت علمی و اخلاقی او را درک می‌کند، چون جای دریا، در دریاست و بضاعت ما در این مقال فقط چشیدن جرعه ای از این دریای علمی اوست تا به اندازه فهم خود از بزرگی و عظمت این بزرگوار بگوییم .

بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت    سرخم می سلامت شکند اگر سبوئی

دکتر احمد احمدی پیشکسوت فلسفه اسلامی و فلسفه غرب از شاگردان حضرت امام خمینی (ره)، سیدحسین طباطبایی بروجردی (ره) ، آیات عظام سلطانی، مشکینی و نجفی مرعشی بود که دروس فقه و اصول را تلمذ کرد.

سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی ، این ضایعه دردناک را به محضر بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، مردم در سراسر کشور، بیت شریف آن بزرگوار و همه ارادتمندان آن عالم روحانی تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام

captcha