اجرای طرح «ضیافت اندیشه اساتید» در دانشگاه بوعلی سینا
کد خبر: 3722351
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

اجرای طرح «ضیافت اندیشه اساتید» در دانشگاه بوعلی سینا

گروه فرهنگی- معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا از برگزاری ۴ روزه هفتمین دوره «ضیافت اندیشه» اساتید در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری طرح «ضیافت اندیشه اساتید» در دانشگاه بوعلی سینا

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌پور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید شامل چهار کلاس 40 نفری است که ظرفیت کلاس‌ها تقریبا کامل شده و تعداد کل شرکت‌کنندگان در این طرح ۱۳۰ نفر است و کلاس‌ها از ساعت ۹:۳۰ صبح به مدت ۱۶ ساعت در هر موضوع و در طول ۴ روز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به عناوین کلاس‌های این طرح افزود: عنوان اول کلاس‌های طرح ضیافت اندیشه اساتید در سالجاری، اخلاق اسلامی است که توسط مرتضی قائمی استاد دانشگاه بوعلی‌سینا، عنوان دوم، اندیشه اسلامی است که توسط دکتر رحیمی‌روشن استاد دانشگاه بوعلی‌سینا؛ عنوان سوم، تاریخ و تمدن اسلامی سطح ۲ است که توسط دکتر غفرانی استاد دانشگاه بوعلی‌سینا و عنوان چهارم نیز تعلیم و تربیت اسلامی است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قلعه‌بهمنی استاد حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
فاطمی‌پور همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شرکت‌کنندگان خبر داد و این برنامه‌ها را شامل دیدار با امام جمعه شهر همدان و شبی با قرآن برای اساتید و خانواده‌های ایشان دانست و خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ضمن اجرای برنامه فرهنگی، برگزاری برنامه افطاری برای اساتید و خانواده ایشان برگزار شد.
وی در پایان یادآور شد: نهاد نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا تمام تلاش خود را به کار بسته است که طرح ضیافت اندیشه سالجاری با بهترین کیفیت و محتوا برگزار شود و امید آن می‌رود که اساتید بهره کافی از این کلاس‌ها ببرند.
انتهای پیام

captcha