تربیت ۷ حافظ کل قرآن؛ دستاورد مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد
کد خبر: 3722492
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱

تربیت ۷ حافظ کل قرآن؛ دستاورد مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد با اشاره به سطوح فعالیت‌های قرآنی در این مؤسسه، اظهارکرد: سال گذشته ۷ نفر از مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان موفق به حفظ کل قرآن شدند.

تربیت ۷ حافظ کل قرآن؛ دستاورد مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد

حجت‌الاسلام موسوی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، به معرفی اجمالی این مؤسسه پرداخت و گفت: مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد با هدف ترویج فرهنگ و معارف قرآنی فعالیت دارد این در حالی‌است که عمده فعالیت آن به‌طور تخصصی در زمینه حفظ قرآن‌کریم است.
وی با بیان این‌که افرادی از سراسر کشور و حتی از کشور آذربایجان در این مؤسسه حضور پیدا می‌کنند، افزود: شرکت‌کنندگان در دوره‌های حفظ قرآن‌کریم این مؤسسه طی مدت یک سال موفق به حفظ کل قرآن‌کریم می‌شوند این در حالی‌است که برخی از شرکت‌کنندگان طی ۱۰ ماه حافظ قرآن شدند.
حجت‌الاسلام موسوی به فراهم بودن امکان حفظ قرآن در کنار تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند در کنار تحصیل و بدون استفاده از مرخصی تحصیلی در طول چهار سال، حافظ قرآن شوند.
مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجرد با بیان این‌که در پایان دوره‌ها نیز مدرک معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود، گفت: برای حفظ هر ده جزء معادل دو سال تحصیلات رسمی دانشگاهی در نظر گرفته شده است این در حالی‌است که مدرک حفظ کل این مؤسسه همان سطح سه، معادل لیسانس رسمی دانشگاه است.
وی به مردمی بودن فعالیت‌ها و مشارکت خیرین در این مؤسسه قرآنی اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت‌های این مؤسسه که به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد توسط مردم و با مشارکت خیرین انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: طی یک سال گذشته در این موسسه هفت نفر موفق به حفظ قرآن‌کریم شدند.

انتهای پیام

captcha