افتتاح دوره‎های تابستانی موسسه قرآنی شیفتگان وحی
کد خبر: 3723167
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸

افتتاح دوره‎های تابستانی موسسه قرآنی شیفتگان وحی

گروه فعالیتهای قرآنی ــ دوره‎های تابستانی موسسه قرآنی خواهران شیفتگان وحی از هفته آینده با حضور قرآن آموزان برگزار می‎شود.

به گزارش ایکنا از قم، موسسه قرآنی شیفتگان وحی از موسسات فعال قرآنی استان است که در سالهای اخیر از موثرترین موسسات قرآنی بانوان استان قم بوده و با دوره‎های تخصصی خود گام جدی را در مسیر آموزش قرآن در قم برداشته است.
دوره آموزشی تابستانه این موسسه از هفته اینده و اوایل تیرماه در قم آغاز خواهد شد که در این سه ماه دوره آموزش روخوانی،روانخوانی وتجوید قرآن (عمومی و تخصصی)، حفظ کل قرآن کریم(طرح‎های مستمر) تفسیر ترتیبی از اول قرآن (المیزان )(بویژه برای حفاظ)ترجمه مفاهیم قرآن( عمومی وتخصصی، دوره آموزش عقایداسلامی و آسیب ها وراهکارهای فضای مجازی در خانواده برگزار می‎شود.
از دوره‎های تابستانی میتوان به تربیت مربی فضای مجازی،امنیت وحریم خصوصی، دوره روانشناسی خانواده، آموزش احکام بانوان، آموزش سیره پیشوایان، آموزش اصولی مداحی وطرح جامع (هفتم،هشتم،نهم تحصیلی )فقط در۹ماه و آموزش خوشنویسی و... اشاره کرد.
این دوره تابستانی با حضور اساتید مجرب با گواهینامه معتبر، طرح اوقات فراغت نوجوانان و دوره های فوق برنامه ای چون آموزش انیمشن با موبایل برگزار می شود.
علاقه مندان برای حضور در این موسسه و ثبت نام می توانند به آدرس آدرس:میدان پلیس،ابتدای شهید محلاتی ،محلاتی 2 موسسه قرآنی شیفتگان وحی مراجعه کرده و یا ا شماره تلفن 37233390 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha