آغاز دوره تثبیتی طلاب ورودی جدید حوزه علمیه خراسان‌شمالی از نیمه تیرماه
کد خبر: 3723229
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

آغاز دوره تثبیتی طلاب ورودی جدید حوزه علمیه خراسان‌شمالی از نیمه تیرماه

گروه فرهنگی-مسئول جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان‌شمالی گفت: دوره تثبیتی طلاب ورودی جدید حوزه علمیه استان از نیمه تیرماه سال جاری در سطح 15 مدرسه آغازخواهدشد.  

آغاز دوره تثبتی طلاب ورودی جدید حوزه علمیه خراسان‌شمالی از نیمه تیرماه

حجت الاسلام امید سعادتی، مسئول جذب و پذیرش حوزه علمیه استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: در حال حاضر پذیرفته شدگان آزمون ورود به حوزه های علمیه استان در حال انجام مصاحبه هستند که پس از طی این مرحله در نهایت افرادی که موفق به کسب نمرات لازم شده اند در دوره تثبیتی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه پذیرفته شدگان پس ازگذراندن مراحل آزمون کتبی و مصاحبه در 16 مدرسه علمیه شامل 10 مدرسه علمیه برادران وشش مدرسه علمیه خواهران جذب و مشغول تحصیل علوم دینی می شوند، افزود: دوره تثبیتی از 15 تیرماه سال جاری آغاز و تا پایان مردادماه سال جاری ادامه دارد.

سعادتی با بیان اینکه به احتمال فراوان کلاس های درس طلاب از اواخر شهریور شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش طلبه در حوزه علمیه استان برای سال تحصیلی جاری به 700 نفر افزایش یافته است.

وی یادآورشد: هر سال میزان استقبال افراد از حوزه علمیه در استان بسیار چشمگیر بوده اما این در حالیست که به دلیل وجود محدودیت فضا امکان جذب تعداد کمی طلبه برای استان فراهم است.

captcha