استمرار برنامه جزء‌خوانی کلام وحی در مساجد شهرستان قروه
کد خبر: 3723458
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

استمرار برنامه جزء‌خوانی کلام وحی در مساجد شهرستان قروه

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به استقبال مردم شهرستان قروه از طرح جزء خوانی قرآن در مساجد گفت: در این راستا برنامه جزء خوانی کلام وحی در مساجد این شهرستان بعد از ماه مبارک مضان هم استمرار یافت.

استمرار برنامه جزء‌خوانی کلام وحی در مساجد شهرستان قروه

طیب‌علی آزادی‌منش، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از استمرار برنامه جزء‌خوانی کلام وحی در مساجد این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با همت عالی امناء مساجد وقاریان و چهره های قرآنی شهرستان، برنامه جزء خوانی در مساجد شهرستان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه قرآن قلب ماه رمضان است که بدون آن جوهر حقیقت در رگ‏های حیات معنوی روزه‌داران به جریان نمی‏‌افتد افزود: در ماه مبارک رمضان شاهد انس بیشتر اقشار مردم با کلام وحی هستیم که در این راستا با استمرار محفل جزء‌خوانی در مساجد می‌توانیم زمینه انس بیشتر مردم با قرآن را فراهم کنیم.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه در پایان یادآور شد: برنامه جزء‌خوانی قرآن در بیش ۱۵ مسجد از مساجد شهرستان در حال برگزاری است و برنامه محوری جزء‌خوانی در مسجد سیدالشهداء علیه السلام اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha