عملکرد جهاد دانشگاهی سیستان‌ و بلوچستان در حوزه قرآنی قابل تحسین است
کد خبر: 3723519
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

عملکرد جهاد دانشگاهی سیستان‌ و بلوچستان در حوزه قرآنی قابل تحسین است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد جهاد دانشگاهی استان در حوزه برنامه‌های قرآنی قابل تحسین است و به‌واقع توانسته در حوزه معنوی، قرآنی و فرهنگی گام‌های موثری بردارد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام حسین صادقی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، صبح امروز در دیدار با کارکنان جهاد دانشگاهی استان و بازدید از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی این نهاد، گفت: عملکرد جهاد دانشگاهی استان در حوزه برنامه‌های قرآنی قابل تحسین است و به‌واقع توانسته در حوزه معنوی، قرآنی و فرهنگی گام‌های موثری بردارد.
مسوول نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت جهاد دانشگاهی استان در ترویج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، اظهار کرد: برگزاری این چنین جلسات و محافل نورانی در سطح دانشگاه می‌تواند سبب اشاعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه شود.

عملکرد جهاد دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان در حوزه قرآنی قابل تحسین است

منصور تاجری، رییس جهاد دانشگاهی استان نیز در این نشست اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان پل ارتباطی میان دانشگاه و جامعه، فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و توجه ویژه‌ای به موضوعات معنوی و قرآنی دارد.
وی افزود: جهاد دانشگاهی واحد استان طی سال‌های گذشته بویژه چند سال اخیر با انجام کارهای گزین و بزرگ و حرکت در مسیر بالندگی و ورود به عرصه‌های مختلف از جمله دینی و قرآنی در کنار فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی سعی داشته تا گام‌های موثری را در جهت رشد و اعتلای جامعه بردارد.
رییس جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: توجه به برنامه‌های دینی و قرآنی یکی اهداف جهاد دانشگاهی واحد استان است که به طور مستمر توسط اعضای این مجموعه برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.
گفتنی است، در پایان این مراسم از خادمان، قاریان و مفسرین کلام الله مجید در جلسات جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha