توضیحات معاون امنیتی استاندار سیستان‌وبلوچستان در خصوص رخداد ایرانشهر
کد خبر: 3723537
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

توضیحات معاون امنیتی استاندار سیستان‌وبلوچستان در خصوص رخداد ایرانشهر

گروه اجتماعی- معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: رخداد ایرانشهر در حالی رسانه‌ای شد که مطرح‌کنندگان اطلاعات کمی در این خصوص داشتند، فلذا باعث شد تا در فضای مجازی واکنش‌هایی را به دنبال داشته و جو شهرستان ملتهب شود.

توضیحات معاون امنیتی استاندار سیستان‌وبلوچستان در خصوص رخداد ایرانشهر

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، صبح امروز، دوشنبه 28 خردادماه شورای تامین استانداری با هدف بررسی ابعاد رخداد ایرانشهر تشکیل جلسه داد.
محمدهادی مرعشی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری در حاشيه جلسه شورای تامين استان، اظهار کرد: در پی تجاوز به عنفی که از سوی بزهکاران ایرانشهر اتفاق افتاده یک نفر شاکی به دادسرا مراجعه کرده و بلافاصله پس از تشکیل جلسه‌ای طی 4 تا 5 ساعت، نفر اول دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری ادامه داد: پس از شاکی اول، دو نفر دیگر نیز به دستگاه قضایی شکایت کردند که می‌توان گفت این سه نفر با یکدیگر آشنا بودند.
وی با اشاره به این که این موضوع چهار مجرم داشته، تصریح کرد: از چهار نفر مجرم یک نفر دستگیر و سه نفر متواری هستند که برای دستگیری سه نفر دیگر پیگیری‌های لازم در دست اجرا است.
مرعشی بیان کرد: متأسفانه برخی از شخصیت‌های شهرستان در حالی این موضوع را مطرح کردند که اطلاعات کمی در این خصوص داشتند، فلذا باعث شد تا در فضای مجازی واکنش‌هایی را به دنبال داشته و جو شهرستان ملتهب شود.
وی افزود: روز گذشته تجمعی روبه‌روی فرمانداری توسط مردم ایرانشهر برگزار شد که فرماندار در میان مردم حضور پیدا کرد و توانست مردم را توجیه کند. تمام اقدامات انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
معاون امنیتی استاندار در رابطه با تناقض‌های مطرح شده در آمارهای اعلامی از سوی مسئولین، گفت: این ارقام به این معنا است که این پرونده سه نفر شاکی داشته که چهار نفر مجرم و از این چهار نفر، یک نفر دستگیر و سه نفر دیگر متواری هستند؛ اما آن سه نفر نیز شناسایی و انشاالله به زودی دستگیر و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

انتهای پیام

captcha