دیدار سرپرست بنیاد شهید لرستان با خانواده‌های ۵ شهید روستای سراب‌یاس
کد خبر: 3723753
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

دیدار سرپرست بنیاد شهید لرستان با خانواده‌های ۵ شهید روستای سراب‌یاس

گروه اجتماعی ـ سرپرست بنیاد شهید لرستان طرح سپاس را یکی‌از بهترین طرح‌های بنیاد شهید دانست و گفت: وظیفه همه مسئولان است که محضر خانواده‌های معظم شهدا برسند و به صحبت‌های آن‌ها گوش فرا دهند.

دیدار سرپرست بنیاد شهید لرستان با خانواده‌های 5 شهید روستای سراب‌یاس

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود زرین‌جویی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان دوشنبه، 28 خرداد با حضور در روستای سراب‌یاس از توابع شهرستان خرم‌آباد با خانواده‌های پنج تن از شهدای ساکن این روستا دیدار کرد.
وی در این دیدارها ضمن تجلیل از زحمات والدین شهدا، گفت: شهیدان از دامان مادرانی پرورش یافته‌اند که مقامی جز شهادت درخور آن‌ها نبود
زرین‌جویی اضافه کرد: شهدا جایگاه والایی دارند و ما هم تلاش می‌کنیم انجام وظیفه کنیم و برای سپاس‌گذاری حضور شما برسیم و از شما می‌خواهیم ما را از دعای خیر خود فراموش نکنید.
زرین‌جویی اضافه کرد: طرح سپاس یکی‌از بهترین طرح‌های بنیاد وظیفه همه مسئولان هست که محضر خانواده‌های معظم شهدا برسند و به گفته‌های‌ آن‌ها گوش فرادهند چراکه از این دیدارها قوت قلب می‌گیریم و مشتاق‌تر به خدمت ادامه می‌دهیم .
یادآور می‏شود، شهیدسيدمهدی ساران ششم مرداد سال 62 در شهرستان خرم‌آباد به دنيا آمد. پدرش سيدحسين، در كارخانه كار می‏كرد و مادرش نجميه نام داشت. دانشجوي دوره كاردانی در رشته كامپيوتر بود. به‌عنوان استوار دوم در نيروی انتظامی خدمت می‌كرد. نهم دی ماه سال 83 در روستای نورآباد هرسين توسط اشرار و قاچاقچيان بر اثر اصابت گلوله به سر، شهيد شد، مزار او در روستای سراب‌ياس از توابع شهرستان زادگاهش واقع است.
شهید عباس‌علی دريكوند بيستم دی‎ماه سال 50، در روستای ده‌محسن از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنيا آمد. پدرش شيرمحمد و مادرش رنگين نام داشت. خواندن و نوشتن نمی‌دانست. از سوی بسيج در جبهه حضور يافت. بيست و هفتم دی‎ماه سال 65 در شلمچه بر اثر اصابت تركش به شانه، سينه و گردن، شهيد شد، مزار او در روستاي سراب‌ياس از توابع شهرستان خرم‌آباد واقع است.
شهید صيدحسن پشته‌سفلی سوم دی‎ماه 47 در شهرستان خرم‌آباد به دنيا آمد، پدرش پاپی‎حسن و مادرش ريزه نام داشت، تا اول متوسطه درس خواند. به‌عنوان پاسدار در جبهه فعاليت می‎كرد، سوم تير ماه سال 67، در ماووت عراق بر اثر اصابت گلوله به سر، شهيد شد، مزار او در روستای سراب‌ياس از توابع شهرستان زادگاهش واقع است.
شهید جوزعلی فرضی‌پوريان سوم دی‎ماه سال 37 در روستای خليلان از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنيا آمد. پدرش فتحعلی و مادرش ماه‌بانو نام داشت. تا پايان دوره ابتدايی درس خواند، راننده بود، ازدواج كرد و صاحب دو دختر شد، به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت، هفدهم تير ماه سال 65 با سمت راننده در دربنديخان عراق بر اثر اصابت خمپاره، واژگونی خودرو و موج انفجار به شهادت رسيد، مزار او در روستای سراب‌ياس از توابع شهرستان زادگاهش واقع است.
شهیدحسين فاری پانزدهم شهريورماه سال 57 در شهرستان خرم‌آباد به دنيا آمد، پدرش شورآبی در كارخانه نيشكر كار می‎‌كرد و مادرش خاتون نام داشت، تا پايان دوره كارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند، ستوان دوم نيروی انتظامی بود، ازدواج كرد، بيست و ششم مردادماه سال 84 در آلواتان توسط گروه‌های ضدانقلاب بر اثر انفجار مين و اصابت تركش به سر، شهيد شد. مزار او در روستای سراب‌ياس از توابع شهرستان زادگاهش واقع است.

انتهای پیام

captcha