ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به جشنواره جلوه‌های فرهنگی رضوی در رسانه‌ها
کد خبر: 3723836
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به جشنواره جلوه‌های فرهنگی رضوی در رسانه‌ها

گروه اجتماعی - مدیرکل ارشاد گیلان از ارسال یک هزار و ۵۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها خبر داد و گفت: جشنواره مذکور تیرماه ۹۷ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از ارسال یک هزار و 516 اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها خبر داد و اظهار کرد: فرصت ارسال آثار برای شرکت در هشتمین دوره جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور پایان یافت.

وی با بیان این نکته که بخش اصلی جشنواره شامل مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری است، تصریح کرد: آثار ارسالی در این بخش شامل 398 اثر در رشته «تیتر»، 92 اثر در رشته «سرمقاله و یادداشت»، 164 اثر در رشته «خبر»، 124 اثر در رشته «گزارش»، 112 اثر در رشته «مصاحبه»، 152 اثر در رشته «مقاله» و 123 اثر در رشته «عکس» بوده است.

ارسال بیش از 1500 اثر به جشنواره جلوه های فرهنگی رضوی در رسانه ها

دبیر هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور ادامه داد: در بخش آثار رادیویی و تلویزیونی نیز 26 اثر و در بخش شعر رضوی 297 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

فاضلی افزود: همچنین 24 اثر برای بخش ویژه این دوره از جشنواره با محوریت «گرافیک رضوی در رسانه‌ها» ارسال شده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه از میان آثار ارسالی، هفت اثر به دلیل عدم رعایت شرایط شرکت در جشنواره به عنوان آثار غیر مرتبط کنار گذاشته شد، تصریح کرد: تعداد آثار باقی ‌مانده روز یکشنبه، 27 خرداد تحویل داوران نهایی جشنواره شد.

وی یادآور شد: تیمی متشکل از اساتید برجسته دانشگاه و فعالان رسانه کشور به انتخاب معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به سرپرستی دکتر حمید ضیائی‌پرور، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های این وزارتخانه، هیئت داوران هشتمین دوره جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور را تشکیل می‌دهند.

فاضلی اضافه کرد: هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور، از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، تیرماه 97 همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha