آماده‌سازی دانش‌آموزان خوزستانی راه‌یافته به مسابقات قرآن کشوری
کد خبر: 3724515
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

آماده‌سازی دانش‌آموزان خوزستانی راه‌یافته به مسابقات قرآن کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارگاه ‌آماده‌سازی دانش‌آموزان استان خوزستان راه‌یافته به سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در دو بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: کارگاه ‌آماده‌سازی دانش‌آموزان استان خوزستان راه‌یافته به سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در دو بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کارگاه آماده‌سازی دانش‌آموزان پسر 29، 30 و 31 تیرماه برگزار شد و کارگاه‌های آماده‌سازی دختران از روز گذشته 1 تیرماه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد یافت.

بلاسم گفت: کارگاه‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی(5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل)، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، انشاء نماز، احکام و اذان تشکیل شده‌اند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان گفت: امسال برای نخستین بار برای آزمون‌های کتبی رشته‌های پژوهشی از جمله تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، انشاء نماز، احکام و نهج‌البلاغه مدرس جداگانه تعیین شده است.

وی در پایان بیان کرد: اولین گروه اعزامی دانش‌آموزان استان خوزستان پسران شرکت‌کننده در رشته‌های پژوهشی هستند که 11 تیرماه به مشهد اعزام خواهند شد. حدود 40 دانش‌آموز پسر و 35 دانش‌آموز دختر در این کارگاه‌ها شرکت دارند.

انتهای پیام

captcha