یادواره شهدای ترور در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3725486
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
صدفی:

یادواره شهدای ترور در کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یادواره شهدای ترور صبح روز جمعه هشتم تیر ماه همزمان با دعای ندبه در مهدیه مسجد صاحب‌الزمان(عج) کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز سه‌شنبه، 5 تیر به مناسبت هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در آستانه هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب گفت: بحث حقوق بشر و حفظ کرامت انسانی از مباحث و موضوعات مورد تامل در هر جامعه‌ای است.
وی افزود: در جوامع مختلف هر کدام با نگاه‌های متفاوت و بعضا با در نظر گرفتن منافع آن جامعه تعریفی را از حفظ حقوق بشر به ویژه مدعیان دروغین حفظ حقوق بشر در دنیا دارند.
صدفی بیان کرد: در طول تاریخ بشر، غربی‌ها با یکسری مولفه‌های جذاب و متنوع به ویژه برای نسل جوان برای رسیدن به اهداف شوم خودشان از حفظ حقوق بشر تبلیغ کرده است.
وی ادامه داد: در مقابل این اقدامات ما وظیفه داریم به تبیین و شناخت هر چه بیشتر اینگونه ترفندها، خباثت‌ها، دشمنی‌ها و جنایاتی بپردازیم که در لوای حفظ دموکراسی و حفظ حقوق بشر توسط این جانیان شکل می‌گیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به دیدار خانواده شهدای هفتم تیر در سال 94 با رهبر معظم انقلاب اشاره داشت و گفت: حضرت آقا در این دیدار به تبیین حقوق بشر آمریکایی پرداختند.
صدفی اظهارکرد: رهبری در این دیدار نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی را مطالبه کردند که در آن به تبیین جنایات آمریکا پرداخته شوند، اگر چه تاکید ایشان است که طی سال باید به روشنگری و بصیرت‌افزایی نسبت به جنایات استکبار جهانی پرداخته شود.
وی در تشریح برنامه‌های هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» که از سال 95 این نامگذاری انجام شده است، عنوان کرد: از ششم تیر ماه سالروز سوءقصد نافرجام مقام معظم رهبری در سال 60 تا 12 تیر ماه برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
صدفی ادامه داد: بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی، شلیک موشک توسط ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و ... نمادی از جنایت‌هایی است که از ششم تا 12 تیر ماه توسط گروه‌های منافق انجام شد.
وی گفت: قرار است ضمن معرفی این هفته و توجیه این مطلب که بنا داریم طی سال این بحث فعال شود، چرا که دشمن شماره یک ما آمریکا است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب روز هفتم تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه مشهد و از دوستان شهید بهشتی سخنران مراسم خواهند بود.
صدفی با اشاره به 17 هزار شهید ترور جمهوری اسلامی عنوان کرد: همچنین یادواره شهدای ترور صبح روز جمعه هشتم تیر ماه همزمان با دعای ندبه در مهدیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برگزاری میزگرد حقوق بشر آمریکایی با حضور یکی از کارشناسان و قضات کرمان توسط بسیج حقوقدانان و بسبج رسانه ترتیب داده شده که روز هفتم تیر ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سازمان بسیج برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: همچنین در امامزاده محمد و عباسعلی کرمان ویژه برنامه هفتم تیر برنامه‌ریزی شده و مساجد سطح شهر جلسات تبیینی و گرامیداشت خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha