تصور باطل منافقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی
کد خبر: 3726025
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

تصور باطل منافقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی

گروه فرهنگی - منافقین با این تصور باطل که پس به شهادت رساندن چهره‌های اصلی انقلاب می‌توانند نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند دست به اقدامات تروریستی مانند واقعه هفتم تیرماه 1360 زدند.

تیتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونستم به خدا

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ به دست عوامل گروهک تروریستی رجوی که منجر به شهادت ۷۲ تن از مسئولان نظام و مجروحیت ۲۸ تن دیگر شد، از مهم‌ترین رویدادهای نخستین دهه انقلاب اسلامی بود که 37 سال از وقوع آن گذشته است.
این حادثه شش روز پس از عزل بنی‌صدر از ریاست‌جمهوری صورت گرفت. سه روز قبل از وقوع این حادثه، محمد جواد قدیری، عضو کادر مرکزی سازمان مجاهدین خلق و طراح اصلی انفجار مسجد ابوذر که در آن آیت‌الله خامنه‌ای، امام جمعه وقت تهران مورد سوءقصد قرار گرفت، به دوستان خود با اطمینان خبر داده بود که «روز هفتم تیر» کار یکسره خواهد شد.
حجت‌الاسلام سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد، عضو حزب جمهوری اسلامی یکی از روحانیون مخالف با رژیم پهلوی بوده است که در حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی در تیرماه سال 1360 به شهادت رسید، لذا به مناسبت سالروز شهادت این شهدا به سراغ یکی از فرزندان شهید هاشمی‌نژاد رفتیم، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان کشور، در گفت‌وگو با ایکنا  با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از گروه‌ها به خصوص گروهک منافقین قصد برخورد و براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند، اظهار کرد: در همان روزهای اولیه انقلاب که همه برای پیشرفت نظام، فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دادند، گروهک‌های منافقین عوامل خود را در بین ارگان‌های مختلف نفوذ داده تا در اولین فرصت نظام جمهوری اسلامی ایران را به شیوه‌های مختلف به ظن خود سرنگون کنند.
نفوذ منافقین در مراکز حساس نظام جمهوری اسلامی
وی با بیان اینکه این گروهک‌های منافقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به شیوه‌های مختلف اقدام می‌کردند، ادامه داد: یکی از این شیوه‌ها نفوذ بود، نفوذ در مراکز و شخصیت‌های مختلفی که نقش اساسی در نظام جمهوری اسلامی داشتند لذا به شیوه انتحاری و یا بمب گذاری‌های نفوذی اقدام به ترورشخصیت‌های اصلی نظام گرفتند.
هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه گروهک‌های منافقین بسیاری از افراد را به شیوه‌های انتحاری به شهادت رساندند، ابراز کرد: یکی از کسانی که به همین شیوه به شهادت رسید پدرم خودم سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد بودند. در کشور پنج امام جمعه به همین شیوه توسط منافقین ترور شدند.
دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) کشور با اشاره به اینکه مبدع شیوه انتحاری از آن زمان تاکنون همین گروه‌های منافقین بودند، عنوان کرد: امروزه نیز ادامه دهنده راه آنان به شیوه‌های جدید و خشن در ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌ها و مردم، داعش و یا گروه‌های تروریستی همچون القائده و طالبان هستند.
وی با بیان اینکه در ماجرای قضیه ترور پدرم در همان ساعات اولیه گروهک‌های منافقین جنایت را به عهده گرفتند، گفت: گروه‌های منافقین عامل نفوذی خود را به دفتر کار پدرم فرستاده بودند و این عامل نفوذی توانست با بستن نارنجک به خود باعث شهادت شهید هاشمی‌نژاد شود.

تیتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونستم به خدا

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در آن زمان در در دوره دبیرستان مشغول به تحصیل بودم، تصریح کرد: عملیات ترور پدرم در همان ساعات اولیه صبح اتفاق افتاد و من نیز مثل همیشه مدرسه بودم که این خبر توسط مسؤلان دفتر پدرم به مادرم رسید.
دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) کشور با تأکید بر اینکه منافقین تلاش داشتند در سایه پیش‌بینی‌های خود یاران اصلی انقلاب اسلامی را ترور کنند، گفت: آنان تلاش داشتند در سایه این ترورها باعث هرج و مرج در کشور شده و طرح کودتای خود را عملی کنند.
انتقام جویی منافقین از یاران اصلی انقلاب
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در سطح کشور یارانی داشتند که مورد اعتماد مردم و محور اصلی حرکت‌های انقلابی بودند، گفت: گروهک‌های منافقین سعی داشتند این یاران انقلاب را به شهادت برسانند و متأسفانه توانستند بعضی از این همراهان همیشگی انقلاب اسلامی را به طرز انتحاری و وحشتناکی به شهادت برسانند.
هاشمی‌نژاد با بیان اینکه منافقین در سایه ترور شخصیت‌ها سعی داشتند که اقدامات خبیث خود را عملی کنند، عنوان کرد: پدرم یکی از وزنه‌های انقلاب اسلامی بودند. این گروهک‌های منافق با ایجاد رعب و وحشت در مردم در پی ایجاد فضای وهم انگیز در خصوص ایران در سطح جهان بودند و با این حرکت‌ خواهان ایجاد چهره ضعیف از ایران در دنیا بودند.
دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) کشور با بیان اینکه طبیعتا در آن دوران این گونه ترورها زیاد انجام می‌شد، ادامه داد: در ششم تیرماه سال 60 سوء قصد به جان مقام معظم رهبری می‌شود، روز هفتم در حزب جمهوری اسلامی ایران 72 نفر از نمایندگامن مجلس و وزرا و...را به همراه رئیس دیوان عالی کشور به شهادت می رسانند،روز هشتم رئیس جمهور و نخست وزیر را به شهادت می‌رسانند، این‌ها اتفاقات پشت سرهمی بود که دشمن با ایجاد آن در پی ایجاد بحران در کشور بود. طبیعتا کشورهای مختلف انتظار داشتند اقدامات آن‌ها به نتیجه برسد.
وی با تأکید بر اینکه اگر امکاناتی که کشورهای غربی در اختیار آنان قرار داده بودند نبود بسیاری از این اقدامات آنان انجام نمی‌شد، گفت: هیچ گروه تروریستی خطرناکی را نمی‌بینی که در کشورهای غربی دفتر نداشته باشند، ولی در مورد تروریست‌های خطرناکی مثل منافقین دفاتر رسمی از سوی کشورهای غربی به آن‌ها داده می‌شود حتی بسیاری از امکانات رسانه‌ای نیز در اختیار آنان برای تخریب ایران قرار داده می‌شود.
مانفقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند
هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر اگر اهداف و شیوه‌های سازمان‌های جاسوسی در دنیا را بررسی کنیم، ریشه حوادث بهتر درک خواهد شد، ابراز کرد: با توجه به اعترافات مسؤلان آمریکا و رژیم صهیونیستی از جمله خانم کلینتون مبنی بر اینکه خود ما القائده، طالبان و یا داعش را به وجود آورده‌ایم، می‌توان فهمید که انان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند حتی اگر این اقدام ایجاد گروه تروریستی وحشتناک و ادم کشی همچون داعش باشد.
دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) کشور با تأکید بر اینکه در حال حاضر که عصر بیداری اسلامی امت‌ها است و بسیاری از ملل از خواب غفلت بیدار شده‌اند و در حال جنبش، بیداری و هم بستگی با هم هستند، ادامه داد: در این شرایط گروه‌های تروریستی که دست پرورده خود آمریکا و رژیم صهیونستی هستند با نام اسلام با همان شعارها و پوشش ظاهری خشن‌ترین و زشت‌ترین اعمال را در مقابل دیدگان مردم دنیا انجام می‌دهند، این نشان دهنده نفرت آنان از اسلام و نظام اسلامی است، اگر آمریکا و رژیم صهیونستی این اعمال را آشکارا برضد ایران و دیگر کشورهای اسلامی می‌کردند شاهد اتحاد بیشتری در بین جوامع اسلامی با هم بودیم.
وی با بیان اینکه در سال 42 و همزمان با آغاز نهضت حق جویانه امام خمینی(ره) در مقابل رژیم منحوس شاه منافقین نیز دست به کار شده و در پی سرنگونی این نظام بودند، گفت: امام خمینی(ره) معتقد بودند که شیوه مبارزات باید کاملا دموکراتیک و مسالمت آمیز باشد، ایشان با شیوه‌های خشونت آمیز موافق نبود‌ند ولی بعد از دو سال می‌بینیم که گروه‌هایی ایجاد شدند که شعارهایشان همان شعارهای شیعیان با همان شکل و شمایل ولی در عمل به شیوه‌های خشونت آمیز و مسلحانه‌ای بر ضد اسلام فعالیت می‌کنند.

تیتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونستم به خدا

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه امام خمینی(ره) سرکرده‌های این گروهک‌ها را نصیحت کرده و آنان را از این اعمال نهی می‌کردند، اظهار کرد: ولی این گروه‌ها به تشدید اعمال خود ضد اسلام پرداختند و از انجا بود که شاخه انحرافی در کنار نهضت مسالمت آمیز امام خمینی(ره) به وجود آمد که همواره آسیب و ضربات آن به نظام اسلامی بسیار سنگین است.
دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) کشور با تأکید بر اینکه این خیلی ساده انگاری است که ما فکر کنیم این گروهک‌ها به سادگی به وجود آمده‌اند، ادامه داد: هنگامی که عملکرد این گروهک‌ها را در سالیان انقلاب و یا جنگ تحمیلی مورد بررسی قرار می‌دهیم، شاهد این موضوع هستیم که انان به سادگی به وجود نیامده و آمریکا و رژیم صهیونستی در کنار و هم قدم با آنان در حال حرکت بوده‌اند، حتی در جنگ تحمیلی می‌بینیم که آنان در کنار صدام به ایران حمله کردند که این اعمال نشان از ضد ملی‌گرایی بودن این گروهک‌ها است.
منافقین از هر چالشی در کشور بحران ایجاد می‌کنند
وی با بیان اینکه هنگامی که ماجرای ترور شخصیت‌های اساسی انقلاب و یا حتی دانشمندان هسته‌ای را در کنار هم می‌چینیم متوجه می‌شویم که این گروه‌ها متفاوت و ضد آن چیزی بوده‌اند که خواست مردم بوده است، ابراز کرد: هنگامی که نوع عملکرد منافقین بعد از پیروزی انقلاب را بررسی می‌کنیم شاهد بر این موضوع هستیم که منافقین از هر چالشی در کشور سعی داشتند بحرانی ایجاد کنند. هنگامی که انقلاب پیروز شد نیز شعار دادند که ارتش باید منحل شود، زمانی که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر می‌شود، آنان بلافاصله شعار نابودی جاسوسان را دادند، همچنین زمانی که جنگ شروع شد آنان با نفوذ در دستگاه‌ها و چهره ها اطلاعات آنان را جمع کرده و بعدها این اطلاعات را به شیوه‌ای مختلف در اختیار صدام قرار دادند.
هاشمی‌نژاد با تأکید بر اینکه اساساً منافقین به دنبال ایجاد بحران در کشور بودند، ادامه داد: آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی همیشه به دنبال جنگ طلب‌ترین نیروهای خود رفته است. در هنگام جنگ ایران و عراق منافقین خیلی سریع ارتباط خود را با صدام گرفتند و خود را دربست در اختیار رژیم صدام قرار دادند، حتی زمانی که قطعنامه 598 از سوی هر دو کشور پذیرفته شده بود در سایه آتش سنگین عراق با تجهیزاتی که از صدام گرفته بودند در پی این بودند که به اشغال بخش‌هایی از ایران بپردازند، یا نقش خائنانه داشته باشند و یا با صدام متحد شدن علیه ایران.

شیوه‌های جذب منافقین متفاوت شده است

دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) کشور با تأکید بر اینکه شیوه‌های جذب منافین امروزه متفاوت شده است، عنوان کرد: امروزه با توجه به ارتباطات اجتماعی و فضای مجازی و... امکانات بسیارپیشرفته تر از گذشته است، در حالی که این امکانات می‌تواند مفید باشند، یک وجه نادرست و خطرناک نیز برای جامعه و مردم دارند. این تنها نگرانی کشور ما از فضای مجازی نیست بلکه دیگر کشورهای نیز در خصوص فعالیت گروهک‌های تروریستی از این طریق هراسناک هستند.
وی با اشاره به اینکه القائده و داعش بسیاری از نیروهای خود را به وسیله همین فضای مجازی جذب می‌کنند، گفت: طبیعتا آنان سعی می‌کنند با شیوه‌های مختلف اقدامات خود را از طریق فضای مجازی انجام دهند. آنان به علت پیشینه سیاهی که از خود به جا گذاشتند طبیعتا با آرم و نشان خود بروز نمی‌کنند بلکه با شیوه‌های دیگر افکار عمومی را متوجه خود می‌کنند و موجب انحراف آن‌ها می‌شوند.
هاشمی‌نژاد با بیان اینکه منافقین از برخی موضوعات همانند ناراضیتی اجتماعی و... سوء استفاده می‌کنند، ابراز کرد: مسولان و رسانه‌ها نیز باید در این زمینه هوشیار باشند، دشمن هرچقدر که در حالت تدافعی باشد نباید کوچک شمرده شود چراکه دشمن، دشمن است آن هم منافقین با سبقه سیاه، خباثت آمیز و خیانت کارانه‌شان که از هیچ جنایت و خیانتی علیه ایران دریغ نکردند.
دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) کشور با تأکید بر اینکه باید در این زمینه آگاهانه‌تر عمل کرد، اظهار کرد: خط و ربط دشمن را باید شناخت و از امکاناتی که وجود دارد به درستی استفاده کرد، نباید اجازه داد که پیشینه جنایت کارانه و خباثت آلود آن‌ها فراموش شود چرا که آنان به شدت دنبال این موضوع هستند.
انتهای پیام

captcha