لزوم رهايی از بند اقتصاد تک‌محوری
کد خبر: 3727457
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

لزوم رهايی از بند اقتصاد تک‌محوری

گروه سياست و اقتصاد- استاندار قزوین در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: باید از بند اقتصاد تک‌محوری و اتکا به یک منبع مالی خارج شویم و در این راستا آموزش روش‌های جدید تأمین سرمایه برای دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

 لزوم رهايی از بند اقتصاد تک‌محوری

به گزارش ايكنا از قزوین، ظهر امروز 12 تير عبدالمحمد زاهدی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: آشنایی با روش‌های جدید تأمین مالی برای دستگاه‌ها اجرایی و بخش خصوصی بسیار مفید است و می‌تواند بخش زیادی مشکلات آن‌ها را حل کند.
وی اضافه کرد: انسان‌ها همان‌گونه که برای ارتقای زندگی خود علم و فناوری و شیوه‌های جدید را به کار گرفته‌اند در مباحث مالی و پولی نیز باید روش‌های جدید را به کار بگیرند.
استاندار قزوین تصریح کرد: باید روش‌هایی برای تأمین سرمایه منطبق بر ضوابط شرعی پیدا کرد تا بتوان مشکلات دستگاه‌ها و بخش خصوصی را در تأمین مالی پروژه‌ها و طرح‌ها رفع کرد.
وی همچنین عنوان کرد: متأسفانه برخی دستگاه‌ها تنها به دریافت بودجه ناچیز دولتی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود عادت کرده‌اند که بدون شک این روش‌ها در تأمین سرمایه و اجرای طرح‌ها چندان موفق نخواهد بود.
زاهدی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و بخش خصوصی که مشکلات فراوانی در تأمین سرمایه‌های پروژه‌های بزرگ حمل‌ونقل دارند می‌توانند کمبود منابع مالی موردنیاز خود را از طریق شیوه‌های جدید تأمین سرمایه رفع کنند.

انتهای پیام

captcha