ثبت‌نام ۹۶۸ مداح بروجردی در سامانه طوبی
کد خبر: 3728150
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

ثبت‌نام ۹۶۸ مداح بروجردی در سامانه طوبی

گروه اجتماعی ـ. رئیس تبلیغات بروجرد از ثبت‌نام ۹۶۸ مداح بروجردی در سامانه طوبی خبر داد و گفت: بروجرد دارای ۵۲۰ هیئت مذهبی است و کانون مداحان در خصوص شناسایی و تشکیل پرونده برای مداحان این شهرستان تلاش خود را خواهد کرد.

ثبت‌نام ۹۶۸ مداح بروجردی در سامانه طوبی

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد شنبه، 16 تیر در جمع خبرنگاران از ساماندهی و ثبت‌نام ۹۶۸ مداح بروجردی در سامانه طوبی خبر داد و گفت: شناسایی و تشکیل پرونده برای مداحان شهرستان، اولین قدم برای ساماندهی امور مداحی است و باید به‌درستی انجام شود.
وی افزود: با داشتن بانک اطلاعات خوب و گسترده، اقدامات بعدی از جمله؛ رتبه‌بندی، آموزش و صدور گواهی‌نامه‌های مختلف آموزشی و شرکت در دوره‌های آموزشی، بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود و نتایج مطلوب‌تری حاصل خواهد شد.
حجت‌الاسلام جعفرپور اضافه کرد: تاکنون بیش‌از ۹۶۸ مداح در شهرستان بروجرد شناسایی شده که البته این آمار مربوط به همه مداحان شهرستان نیست چراکه بروجرد دارای حدود ۵۲۰ هیئت مذهبی است و کانون مداحان در خصوص شناسایی و تشکیل پرونده برای مداحان شهرستان، ضمن تلاش‌های قابل تقدیر گذشته خود، لازم است اقدامات بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

captcha