برگزاری نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب در ابهر
کد خبر: 3729104
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

برگزاری نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب در ابهر

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر موسسه بهشت قرآن ابهر آگاهی از فضای مجازی را مهم خواند و گفت: 12 جلسه نشست تخصصی با موضوع عفاف و حجاب برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب در ابهرعذرا ایمانی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه دانش‌آموزان است که در این راستا کلاس‌های حفظ و مفاهیم قرآن، روخوانی و روانخوانی، تثبیت حفظیات، کلاسهای عمومی و تخصصی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

وی برگزاری دوره تربیت معلم قرآنی را از مهمترین برنامه‌های این موسسه خواند و گفت: این دوره در رشته‌های روخوانی و روانخوانی و همین‌طور تربیت معلم کودک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معلمان سطح مقدماتی آموزش‌های تربیت معلم را گذراندند بیان کرد: نزدیک به ۱۰۰۰ نفر در این دوره شرکت کردند و دوره تخصصی به شکل آزاد و با دریافت هزینه از شرکت‌کنندگان با حضور اساتید برجسته از مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مدیر موسسه بهشت قرآن ابهر با اشاره به برگزاری کلاس‌های دینی برای خانواده‌ها عنوان کرد: آموزش‌های عمومی و تخصصی برای این گروه انجام می‌شود و یکی از مهمترین مباحث این دوره‌ها به آموزش شبکه‌های مجازی اختصاص دارد چرا که خانواده‌ها در اولویت نخست برای این آموزش هستند.

این مسئول موضوع عفاف و حجاب در جامعه را مهم خواند و گفت: برگزاری ۱۲ جلسه سلسله نشست‌های تخصصی پیرامون موضوع عفاف و حجاب در دستور کار قرار دارد که در آن به نقش خانواده و جامعه و حتی شبکه‌های مجازی اشاره می‌شود.

ایمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر کلاس‌های قرآنی کلاس‌های نقاشی، کلاس‌های هنری طراحی و  خطاطی در کنار آموزه‌های قرآن و عترت علاقمندان آموزش داده می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha