فرهنگ رکن جدایی‌ناپذیر جوامع است
کد خبر: 3729350
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

فرهنگ رکن جدایی‌ناپذیر جوامع است

گروه فرهنگی- امام جمعه خرم‌دره گفت: فرهنگ از ارکان جدایی ناپذیر همه جوامع است و اقدامات فرهنگی باید بستر رشد آحاد جامعه را فراهم کند.

فرهنگ رکن جدایی‌ناپذیر جوامع است
به گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه فرهنگ یکی از مهم‌ترین مسائل خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: امام حسین(ع) در بیانی زیبا در این زمینه می فرمایند که نيازهاى مردم به شما، از نعمت‌هاى خداوند بر شماست، پس از نعمت‌ها ملول نشويد و آنها را برآورده سازيد وگرنه از دست مى‌روند.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف کشور، یادآور شد: مردم ما که بارها وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند لایق بهترین خدمات هستند لذا باید اهتمام جدی برای رفع مشکلات آنها در حوزه‌های مختلف وجود داشته باشد.

امام جمعه خرمدره از مسئولان خواست خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای برطرف کردن مشکلات آنان در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام حسینی از فرهنگ به عنوان رکن جدایی ناپذیر جوامع اسلامی یاد کرد و افزود: اقدامات فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که کلیه  افراد را تحت پوشش قرارداده تا بسترهای لازم برای رشد آحاد مختلف جامعه در زمینه‌های فرهنگی و هنری مهیا شود.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک ملت ایران عنوان کرد: دشمن با جنگ نرم درصدد رسیدن به اهداف شوم خود است که این امر ضرورت انجام بیشتر کارهای فرهنگی در جامعه را می‌طلبد.

انتهای ییام
captcha