قرآن، تنزیلی برای رشد دائمی بشر است
کد خبر: 3729403
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

قرآن، تنزیلی برای رشد دائمی بشر است

گروه معارف- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: قرآن از جانب خدا تنزیل شده و کسانی که با قرآن مأنوس هستند پیوسته از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.

قرآن، تنزیلی برای رشد دائمی بشر استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی عیسی‌زاده اظهار کرد: پرورگار متعال خود را به عنوان رب‌العالمین معرفی کرده و این یعنی خدا کریم است و برای او فرقی ندارد که انسان در چه رتبه‌ای قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند قرآن را نازل نکرده بلکه قرآن از طرف خداوند تنزیل شده در واقع نازل شدن مثل باران است که یک گیاه می‌تواند از آن بهره‌مند شود و رشد کند اما اگر اگر این نزول استمرار پیدا نکند رشدی در کار نیست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان ادامه داد: تنزیل قطع نمی‌شود و مثل طنابی است که یک طرف آن در دست شخص است و طرف دیگرش آن کسی که فرد را می‌گیرد است و قرآن را خداوند تنزیل فرموده و کسانی که با قرآن مأنوسند پیوسته از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: وقتی انسان هر لحظه با قرآن ارتباط برقرار می‌کند این ارتباط تنزیلی است و هم تقوا کسب می‌کند و هم به رحمت واصله الهی متصل است و نباید عامل بودن به قرآن را فراموش کنیم.

انتهای پیام
captcha