اجرای ۱۲۷ ویژه‌برنامه دهه کرامت در سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3729655
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

اجرای ۱۲۷ ویژه‌برنامه دهه کرامت در سیستان‌ و بلوچستان

گروه فرهنگی - سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: در ایام دهه کرامت ۱۲۷ عنوان برنامه شامل جشن‌های محوری، برنامه‌های قرآنی، مسابقات فرهنگی و هنری در مساجد سطح استان برگزار می‌شود.

اجرای 127 ویژه‌برنامه دهه کرامت در سیستان‌وبلوچستان

حجت‌الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: در ایام دهه کرامت 127 عنوان برنامه شامل جشن‌های محوری، برنامه‌های قرآنی، مسابقات فرهنگی و هنری در مساجد سطح استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تعدادی از مساجد اهل سنت نیز برای اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در دهه کرامت اعلام آمادگی کرده‌اند که حالت جشن ندارد، بلکه در این جلسات به بیان فضایل و کرامات حضرت ثامن الحجج(ع) پرداخته خواهد شد.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: کاروان سفیران کریمه، حامل پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) نیز امسال برای دومین سال متوالی، مهمان سیستانی و بلوچستانی‌ها می‌شود و تا 27 تیرماه در استان حضور خواهند داشت.
وی افزود: اعزام 170 نفر به حرم حضرت معصومه(س)، به‌قید قرعه از میان شرکت‌کنندگان در جشن‌های مردمی ویژه دهه کرامت از دیگر برنامه‌هاست.
پودینه اظهار کرد: امسال طرح مردمی نذر شادی برای سهیم بودن مردم در جشن‌های اهل بیت(ع) اجرا می‌شود که در آن، برخی رانندگان تاکسی اعلام کردند در یکی از روزهای دهه کرامت سرویس‌دهی رایگان دارند. همچنین اهدای نان رایگان از سوی نانوایی‌ها و فروش با تخفیف از سوی سوپر مارکت‌ها و قنادی‌ها نیز انجام خواهد شد.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان افزود: همایش دختران آفتاب به مناسبت روز دختر و تجلیل از فعالان فرهنگی دختر، جشن تکلیف دختران 9 ساله و آذین بندی حد فاصل مسجد امام رضا (ع) تا مسجد حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت است.

انتهای پیام

captcha