سیستان‌وبلوچستان نقطه مأیوس کردن دشمنان انقلاب است
کد خبر: 3729813
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

سیستان‌وبلوچستان نقطه مأیوس کردن دشمنان انقلاب است

گروه اجتماعی- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اتحاد قلب‌ها و پیوند روح‌ها در این نقطه باعث شده است تا استان سیستان و بلوچستان به نقطه ناامیدی و مأیوس کردن دشمنان تبدیل شود.

سیستان‌وبلوچستان نقطه مأیوس کردن دشمنان انقلاب است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان استان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان سنگر پهناور دفاع از وطن است و همچون نگینی زیبا، روشن و درخشان در حلقه انگشتری ایران بزرگ می‌درخشد.
وی ادامه داد: اتحاد قلب‌ها و پیوند روح‌ها در این نقطه باعث شده است تا استان سیستان و بلوچستان به نقطه ناامیدی و مأیوس کردن دشمنان تبدیل شود، زیرا پیوند میان اقوام و مذاهب در این استان، پیوندی جاودانه و ناگسستنی است که در صحنه‌های خطر و در قلب سختی‌ها خود را به زیبایی نشان می‌دهد.
جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: دنیای استکبار توطئه‌های فراوانی علیه امت اسلامی به‌راه انداخته است؛ مستکبران به منطقه لشکرکشی کرده‌اند تا بلاد اسلامی را تحت تاثیر حملات خود قرار داده و متأسفانه می‌بینیم که چه مصیبت‌هایی بر سر امت اسلامی وارد آمده است.
وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن تصور می‌کرد که ما ملتی ضعیف هستیم و قادر به دفاع از انقلاب نیستیم، بنابراین به خاک ایران حمله نظامی کرد، اما خیلی زود متوجه شد که حریف اراده و ایمان ملت ایران نیست.
سلامی ادامه داد: همه کشورها با هم متحد شده و یک جنگ جهانی نابرابر علیه ملتی که تازه انقلاب کرده است، به راه انداختند، اما قدرت ایمان از درون قلب‌ها جوشید و دشمنان بزرگ و کوچک همه مایوس شده و شکست خوردند.
جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به فشارهای روانی و تحریم‌های دشمن، اظهار کرد: سپاه پاسداران خود را خادم و پیش‌مرگ مردم ایران می‌داند و برای حل مشکلات فعلی و برون‌رفت از این شرایط، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

انتهای پیام

captcha