خادمان حرم بانوی کرامت با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند
کد خبر: 3730860
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

خادمان حرم بانوی کرامت با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند

گروه اجتماعی - خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) در راستای تشریح فعالیت‌های جشنواره مردمی کرامت با آیت‌الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از قم، جمعی از خادمان حرم مطهر در قالب کاروان سفیران کریمه از شنبه هفته جاری 23 تیرماه به استان گیلان اعزام شده‌اند تا برنامه های مختلف جشنواره مردمی کرامت را در نقاط مختلف این استان دنبال کنند.
دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به منظور تشریح فعالیت های جشنواره مردمی کرامت از جمله برنامه های سفیران کریمه در این استان بوده است.
آیت الله فلاحتی طی سخنانی با اشاره به جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: این بانوی بزرگوار که به کریمه اهل بیت(س) ملقب است الگوی مناسبی برای دختران و زنان مسلمان است.
وی با بیان اینکه شهر قم به واسطه وجود عمه سادات منشا خدمات ارزنده‌ای به جهان اسلام است، افزود: بسیاری از علما که از این شهر مذهبی برخاسته اند نقش موثری در نشر احکام اسلامی داشته و دارند.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت همچنین به سفر سفیران کریمه اهل بیت(س) در دهه کرامت به شهر‌های مختلف کشور اشاره و تصریح کرد: این اقدام موجب تقویت باور‌های دینی و تحکیم پیوند دل‌ها به ائمه معصومین(ع) می شود.

انتهای پیام

captcha