بنیاد برکت، نیروی مردمی و دستگاه‌های اجرایی؛ سه ضلع پیشرفت دلفان
کد خبر: 3730963
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

بنیاد برکت، نیروی مردمی و دستگاه‌های اجرایی؛ سه ضلع پیشرفت دلفان

گروه اجتماعی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، گفت: نیروی مردمی، دستگاه‌های اجرایی و بنیاد برکت سه ضلع در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان دلفان هستند.

بناید برکت، نیروی مردمی و دستگاه‌های اجرایی سه ضلع پیشرفت دلفان

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، سه‌شنبه، 26 تیرماه، در ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان لرستان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان دلفان، گفت: این جلسه با دستور کار راه اندازی ستاد و قرارگاه پیشرفت شهرستان دلفان و ارائه گزارش مصوبات سفر مردادماه مسئول ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در سال 95 دستورالعملی به ما ابلاغ شد که با توجه به شاخص‌های پیشرفت، یک شهرستان که ضریب توسعه پایین معرفی شود، که در این راستا و با بررسی شاخص‌های مختلف، شهرستان دلفان به‌عنوان پایلوت انتخاب شد.
خجسته‌پور با اشاره به بازدید میدانی معاون اجتماعی وزیر کشور از شهرستان دلفان در سال 96، عنوان کرد: این بازدیدها منجر به ارائه طرح تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان دلفان شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد استاندار بنا شد که بنیاد برکت در شهرستان دلفان دفتری را راه‌اندازی کنند و با کمک نیروهای مردمی، و دستگاه‌های اجرایی و مردمی در راستای توسعه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و زیربنایی شهرستان گام برداریم.
وی بیان کرد: نیروی مردمی، دستگاه‌های اجرایی و بنیاد برکت سه ضلع در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان دلفان هستند.

 

انتهای پیام

captcha