احداث ۶ مدرسه در ملایر به همت بنیاد برکت
کد خبر: 3731361
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

احداث ۶ مدرسه در ملایر به همت بنیاد برکت

گروه اجتماعی - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از احداث ۶ مدرسه در شهرستان ملایر توسط بنیاد برکت در سالجاری خبر داد.

احداث 6 مدرسه در ملایر به همت بنیاد برکت

هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی و ‌تجهیز مدارس استان، هنوز هم در احداث و تجهیز مدارس روستایی نیازمند حمایت و ‌کمک ‌هستیم.
وی با اشاره به سرآمد بودن شهرستان ملایر در حوزه خیران سلامت و مدرسه‌ساز ادامه داد: با توجه به اینکه ملایر در این دو حوزه‌ جلوتر از استان است، می‌طلبد در بحث دیوارکشی مدارس روستایی و‌ احداث سرویس‌های بهداشتی از کمک ‌خیران این حوزه بهره‌مند شویم.
سلگی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای استفاده از ظرفیت بنیاد برکت در شهرستان‌، خاطرنشان کرد: با توجه به قول مساعد رئیس بنیاد برکت، عملیات اجرایی تعداد 6 مدرسه در سال 97‌ با کمک این بنیاد آغاز می‌شود، البته نیاز است با بررسی‌های کارشناسانه محل احداث این مدارس با توجه‌ به تعداد جمعیت دانش‌آموزی مشخص و اعلام شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک مدیر ملایری رتبه سوم کشوری در جشنواره الگوهای برتر تدریس را کسب کرده است، افزود: فریبا یعقوب‌پور، مدیر دبیرستان حاج رهبر در جشنواره الگوهای برتر تدریس گروه های آموزشی متوسطه حائز رتبه سوم کشوری شد.
سلگی یادآور شد: جشنواره الگوهای برتر تدریس مربوط به همکاران متوسطه دوم شامل 4 محور، تجارب موفق (مدیران، معاونان و دبیران) مقاله علمی، تدریس غیرحضوری و ارائه تدریس حضوری همه ساله در گروه‌های آموزشی متوسطه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha