کم‌لطفی‌های امروز نشانه فرصت‌های از دست رفته گذشته است
کد خبر: 3731459
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

کم‌لطفی‌های امروز نشانه فرصت‌های از دست رفته گذشته است

گروه اجتماعی- استاندار کردستان با ذکر اینکه کم‌لطفی‌های امروز نشانه فرصت‌های از دست رفته گذشته است، گفت: متأسفانه کردستان جزو استان‌هایی است که آمار بیکاری در آن بالا است.

کم‌لطفی‌های امروز نشانه فرصت‌های از دست رفته گذشته است

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان شامگاه امشب، 27 تیرماه در نشست با روحانیون، فعالان اجتماعی، سیاسی و سازمان‌های مردم‌نهاد ضمن پذیرش تمام نقدها، اظهار کرد: تلاش خود را خواهیم کرد که مشکلات را هرچه سریع‌تر مرتفع سازیم و به همین خاطر فرماندار کامیاران نیز برای تحقق این مهم اختیار تام دارد که مدیران ناکارمد شهرستان را تغییر بدهد.
وی با ذکر اینکه کم‌لطفی‌های امروز نشانه فرصت‌های از دست رفته گذشته است، افزود: استان کردستان متأسفانه کردستان جزو استان‌هایی است که آمار بیکاری در آن بالا است.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه در کشورهای توسعه‌یافته نقش مردم چشم‌گیر است، گفت: در گذشته فرصت‌های زیادی در استان کردستان از دست رفته است، به همین خاطر باید تلاش کنیم که کردستان را در راه توسعه قرار بدهیم .
مرادنیا با بیان اینکه متأسفانه خام‌فروشی یک مشکل اساسی برای کردستان است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم فرآوری محصولات خام در استان انجام شود .
وی به تخصیص آب استان اشاره کرد و گفت: تلاش تیم مدیریتی استان بر این نکته متمرکز شده است که سهم کردستان را برابر میانگین کشوری در نظر گرفته شود.
استاندار کردستان در پایان یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته تملک زمین بیمارستان کامیاران انجام شده و برای ساخت آن نیز تأمین اعتبار شده است .
انتهای پیام

captcha