استقبال پرشور مردمی از چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو در سنندج
کد خبر: 3731536
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

استقبال پرشور مردمی از چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو در سنندج

گروه فرهنگی- چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی هه‌تاو از سری برنامه‌های موضوعی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که از ٢٦ تا ٢٨ تیرماه جاری همزمان با دهه کرامت در سنندج در، با استقبال پرشور مردمی همراه بود.

استقبال پرشور مردمی از چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی هه‌تاو سه‌شنبه شب و چهارشنبه شب‌گذشته در خانه کورد سنندج با اجرای گروه‌های مولودی خوانی و مولودی خوانان صاحب نام از سراسر کشور میزبان شهروندان سنندجی بود.
در طول ٢ شب برگزاری این رویداد فرهنگی، بیش از ٢ هزار نفر از مردم فرهنگ دوست سنندج در این جشنواره حضور یافتند و که این حضور نشان دهنده علاقه و استقبال مردم استان از برنامه های فرهنگی است.
استقبال مردم از این جشنواره فرهنگی نشان دهنده عشق و ارادت به پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه اطهار (سلام الله علیها) است و تشویق های مردمی، برگزارکنندگان جشنواره را در هر چه بهتر برگزار کردن چنین جشنواره های استوارتر می کند.
در این دوره از جشنواره ١٤ گروه مولودی خوانی داخل کشورف یک گروه از اقلیم کردستان عراق، ١٦ مولودی خوان برگزیده از سراسر کشور و ٤ مولودی خوان از اقلیم کردستان عراق به اجرای مولودی خوانی و مداحی پرداختند.
لازم به ذکر است؛ گروه های مولودی خوانی نوای قدسیان، نور، نوای رحمت، کارین، حزین، اخوان و یاهو از کردستان، آیین از فارس، انوار از خراسان رضوی، آراس از یزد، روجیار از کرمانشاه، کمالات از آذربایجان غربی، بیداد از خراسان شمالی، آلان از بوشهر در طول دو روز برگزاری جشنواره به اجرای برنامه پرداختند.
یادآور می‌شود؛ احمد رحیم از هرمزگان، عبدالسلام فاتحی، مهران خالدی، پیام صفوتی، علیرضا فشیری، امیر ملکی، سهیل میرکی، بهنام حجازی، فرید منصوری، سهراب زراری و یاسین محمدی از کردستان، خسرو پرویزی از گیلان، حسن یوسف خانی از آذربایجان غربی، محمد فاروق در پور از خراسان رضوی، ابراهیم مشکدان از خراسان شمالی، محمد رضا نظری از کرمان و آقایان ده شتی قاسم علی، هیمن احمد فتح‌الله، فرمان رمضان‌علی و سامان عبدول محمد از اقلیم کردستان عراق نیز در بخش مولودی خوان چهارمین جشنواره هه تاو در وصف نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) مداحی کردند.
انتهای پیام

captcha