عملیات مرصاد، پایبندی ایران به ارزش‌های اسلامی را ثابت کرد
کد خبر: 3731700
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

عملیات مرصاد، پایبندی ایران به ارزش‌های اسلامی را ثابت کرد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان گفت: عملیات مرصاد به دشمنان ثابت کرد که ایران مانند همیشه پایبند به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ولایت است و تا ریشه کن کردن واقعی کفر از پا نمی‌نشینند.

عملیات مرصاد، پایبندی ایران به ارزش‌های اسلامی را ثابت کردبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: دهه کرامت یادآور حضور پربرکت اما رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران است که ولی‌نعمت امت مسلمان به‌شمار می‌آیند و کشور به برکت وجود این دو بزرگوار از نعمات برخوردار است.
 
وی حضور امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران را بانی فرهنگی و مهمترین الگو برای مردم خواند و گفت: خداوند متعال برای دین اسلام، ائمه‌اطهار (ع) را نگهبان قرار داده است، تا دین منحرف نشود.
 
امام جمعه زنجان با اشاره به مناسبت ۲۹ تیرماه روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) برادر بزرگوار امام رضا (ع) مشهور به شاه چراغ بیان کرد: ۹ هزار امامزاده در کشور وجود دارد که مورد احترام و تکریم مردم ایران هستند.
 
وی افزود: ۲۹ تیرماه سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط آمریکایی‌ها در ایران در سال ۴۳ است که امام راحل نخستین شخصی بودند که در روز ۴ آبان سال ۴۳، اعتراض خود را بر تصویب این قانون ننگین اعلام کردند که سایر مراجع دینی نیز با تبعیت از ایشان مخالفت خود را در پی تصویب قانون آمریکایی اعلام کردند.
 
آیت‌الله خاتمی یادآور شد: پنجم مردادماه سالروز عملیات پرافتخار مرصاد در سال ۶۷ است، آمریکا فکر کرد پس از پذیرش قطعنامه ایران ضعیف شده است، در نتیجه منافقان را علیه ایران تجهیز کرد، جنوب و غرب کشور دو نقطه آغازین جنگ منافقان در ایران بود که همگی منجر به سرنگونی شدند.
 
وی تصریح کرد: عملیات مرصاد به دشمنان ثابت کرد که ایران مانند همیشه پایبند به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ولایت است و رزمندگان اسلام با جانفشانی خود نشان دادند که همواره در برابر هرگونه نفاق و کفری که نظام الهی را تهدید کند، با جان و مال خود می‌ایستند و تا ریشه کن کردن واقعی آن از پا نمی‌نشینند.
 
خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دولت‌مردان و رئیس‌جمهور، نقشه ادامه راه را برای سران قوا و مردم ترسیم کردند گفت: ایشان تأکید کردند مشکلات قابل حل بوده و می‌توان از آن‌ها عبور کرد، دولت به شرط انجام اقدامات لازم خواهد توانست بر مشکلات فائق آید و توطئه‌های آمریکار را ناکام بگذارد که این مهم با روحیه انقلابی، شجاعت، عزم راسخ و تلاش شبانه‌روزی مسئولان و همکاری مردم محقق می‌شود.
 
امام جمعه زنجان نامید کردن مردم را کاری نادرست خواند و گفت: در شرایط فعلی کشور شنیدن اخباری مبنی بر تبعیض و فساد مردم را ناراحت کرده است که مقام معظم رهبری در این خصوص دستور فرمودند که عاملان این فساد را پس از بازداشت به مردم معرفی کنید تا روحیه امید در جامعه جاری شود.
 
انتهای پیام
captcha