مراسم تکریم از رابطین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز لرستان
کد خبر: 3731873
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

مراسم تکریم از رابطین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز لرستان

گروه اجتماعی - مراسم تکریم از رابطین پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز لرستان برگزار شد.

مراسم تکریم از رابطین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، صبح امروز شنبه، ۳۰ تیر طی در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان از رابطین پنجمین جشنواره بانوان خیّر مدرسه‌ساز استان لرستان که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید، تجلیل شد.
رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات چگنی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان به رسالت خطیر و بزرگ آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: راهی را که رابطین خیر مدرسه‌ساز در پیش گرفته‌اند منشاء خیر و برکت است.
وی با اشاره به اینکه در هر کشوری که به آموزش و پرورش به‌عنوان پایه و اساس بها داده شود پیشرفت در آن جامعه قابل لمس و مشهود است به اعتبارات محدود دولتی اشاره کرد و گفت: رسیدن به اهداف عالیه آموزش و پرورش با این اعتبارات محدود کاری بسیار سخت است و ما ناچاریم دست یاری به سوی خیّرین مدرسه‌ساز دراز کنیم.
زینی‌وند مقدم ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی خیرین مدرسه‌ساز استان به وجود ۵۸۰۰ مدرسه در لرستان اشاره و افزود: از این آمار ۱۰۵۰ مدرسه کد تخریب خورده است.

انتهای پیام

captcha