قدرت دفاعی ایران، دشمن را به فکر جنگ نرم انداخته است
کد خبر: 3732331
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

قدرت دفاعی ایران، دشمن را به فکر جنگ نرم انداخته است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی ایران گفت: دشمن که از جنگ نظامی ناتوان شده، از راه دیگر قصد صدمه به کشور را دارد.

قدرت دفاعی ایران، دشمن را به فکر جنگ نرم انداخته استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز در دیدار با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی و دیگر مسئولان این نهاد، اظهار کرد: مجموعه جهاددانشگاهی با مشکلات مالی روبه‌رو است اما حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند به فعالیت این مجموعه کمک کند. 
 
وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی زنجان عملکرد موفقی در حوزه تحقیقاتی و پژوهشی دارد بیان کرد: از تجربیات استان‌های موفق برای رشد و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی محصولات بهره ببرید‌. 
 
امام جمعه زنجان تصریح کرد: جهاددانشگاهی برای برطرف کردن تنگناهای مالی به فکر درآمدزایی نباشد، بلکه به فکر نخبه‌پروری و تربیت نیروهایی باشد که درآمدزایی کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان در حال شناسایی و برنامه‌ریزی روی نقاط ضعف ما هستند خاطرنشان کرد: باید بررسی کنیم که دشمن در چه حوزه‌هایی قصد دارد ما را به خود محتاج کند و باید در این زمینه‌ها خود را توانمند کنیم. 
 
آیت‌الله خاتمی به توان نظامی و دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: قدرت ایران در این زمینه‌ها سبب شده تا دشمن که دیده از راه جنگ نظامی نتیجه لازم را نمی‌گیرد، از راه‌های دیگری وارد شود و با ۱۲۰۰ کارشناس برجسته در وزارت خزانه‌داری آمریکا در ارتباط با ایران مطالعه می‌کنند. 
 
وی یادآور شد: ما معتقدیم استعدادهای خوبی در استان زنجان داریم و باید این را بدانیم که مسئولان باید در دو دادگاه شامل دادگاه عدل الهی و دادگاه تاریخ پاسخ‌گو باشند.
 انتهای پیام
captcha