جهاددانشگاهی، نهادی با ریشه در انقلاب است/عرصه‌های فرهنگی می‌توانند برای دانشگاه درآمدزایی کنند
کد خبر: 3732387
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

جهاددانشگاهی، نهادی با ریشه در انقلاب است/عرصه‌های فرهنگی می‌توانند برای دانشگاه درآمدزایی کنند

گروه فرهنگی- رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی این مجموعه را نهادی ریشه‌دار در انقلاب خواند و گفت: درآمدزایی از بخش‌های فرهنگی را از مهمترین رویکردهای این نهاد است.

جهاددانشگاهی، نهادی با ریشه در انقلاب است/عرصه‌های فرهنگی می‌توانند برای دانشگاه درآمدزایی کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، محمدحسین ایمانی در آیین تکریم و معارفه رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی تنومند و با ریشه در حیات انقلاب اسلامی است و امروز به جایی رسیده که یکی از میدان‌داران کشور به حساب می‌آید.
 
این مسئول با اشاره به اینکه نیروهای این نهاد بدون چشم‌داشت در حال خدمت هستند، بیان کرد: جهاددانشگاهی در همه شرایط سخت انقلاب فعالیت کرده و در حال حاضر نیز بدون ادعایی در گوشه‌گوشه کشور کارهای بر زمین مانده را انجام می‌دهد.
 
وی درآمدزایی از بخش‌های فرهنگی را از مهمترین رویکردهای این نهاد برشمرد و گفت: این در حالی است که بسیاری بر این عقیده بودند که در عرصه‌های فرهنگی نمی‌توان درآمد‌زایی کرد‌ و درآمدزایی در بخش تکنولوژی و فناوری امکان‌پذیر است.
 
ایمانی خاطرنشان کرد‌: در حال حاضر طرح پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم در عرصه ملی در همه بخش‌ها حضور خواهد یافت و رئیس جهاددانشگاهی زنجان برای فعالیت در این بخش انتخاب شد.
 
رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، یادآور شد: قطع به یقین مسئولان کشور هر مسئولیتی به جهاددانشگاهی بسپارند، ضرر نمی‌کنند؛ چراکه جهاددانشگاهی نهاد مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب و دولت است.
 
وی با اشاره به اینکه شاخصه بارز جهاددانشگاهی، حضور در همه شرایط سخت است تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم خدمت‌گذار جمهوری اسلامی باشیم و ادامه حیات انقلاب با میدان دادن بیشتر به نهادهای انقلابی همراه باشد.
 
انتهای پیام
captcha