صدا و سیما در زمینه تقویت فرهنگ مهدویت تلاش کند
کد خبر: 3732495
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
هاشمی:

صدا و سیما در زمینه تقویت فرهنگ مهدویت تلاش کند

گروه فرهنگی ـ رئیس بنیاد مهدویت لرستان با اشاره به نقش رسانه‌های در حوزه فرهنگی، گفت: رسانه به‌ویژه نقش صدا و سیما در تقویت فرهنگ مهدویت نقش بسزایی دارد این در حالی‎است که نهادینه‌سازی فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه در مساجد و مدارس است.

صدا و سیما در زمینه تقویت فرهنگ مهدویت تلاش کند 

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی بنیاد مهدیوت لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، رئیس بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) استان لرستان، یک‌شنبه، 31 تیرماه در جلسه شورای مهدیوت لرستان در رابطه با برنامه‌های بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) استان لرستان به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مهدویت ویژه اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: این دوره‌های آموزشی با هدف تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ مهدویت در جامعه و مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان برگزار می‌شود.
وی افزود: 40 نفر از مربیان پرورشی استان، جهت فراگیری آموزش‌های تخصصی به این دوره اعزام شده‌اند.
رئیس بنیاد فرهنگی امام مهدی(ع) لرستان، بیان کرد: این افراد هم‌زمان با آغاز سال‌تحصیلی در مدارس جهت تقویت فرهنگ مهدویت در جامعه فعالیت خواهند کرد.

توطئه‌های دشمنان در ایجاد شبهات دینی

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد شبهات دینی، افزود: مناسبت‌های دینی چون غدیر، عاشورا و جریان‌های جمهوری اسلامی با مهدویت ارتباط مستقیم دارد کمااینکه امروز وظیفه عموم مسئولان و مردم به‌ویژه مسئولان فرهنگی است که در راستای تقویت فرهنگ دینی و تبین جایگاه امامت و ولایت تلاش کنند.
هاشمی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی در این زمینه و این‌که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اساس کار انقلاب، دولت، نظام و تمدن اسلامی است، به اهمیت مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود با مشارکت و همکاری مردم و نهادهای مختلف بتوان موانع و مشکلات فرهنگی برطرف شود.
وی همچنین با اشاره به نقش رسانه‌های در حوزه فرهنگی، افزود: رسانه به‌ویژه نقش صدا و سیما در تقویت فرهنگ مهدویت نقش بسزایی دارد این در حالی‎است که نهادینه‌سازی فرهنگ مهدویت در جامعه نیازمند، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه در مساجد و مدارس است.

انتهای پیام

captcha