قناعت به رزق و روزی؛ راهکار قرآن برای کاهش مشکلات اقتصادی
کد خبر: 3732710
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
زینلی:

قناعت به رزق و روزی؛ راهکار قرآن برای کاهش مشکلات اقتصادی

گروه فعالیت های قرآنی ــ شرکت کننده رشته حفظ 5 جزء مسابقات استانی اوقاف قم ضمن خوب ارزیابی کردن چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن قم گفت: قناعت به رزق و روزی؛ راهکار قرآن برای کاهش مشکلات اقتصادی امروز جامعه است.

قناعت به رزق و روزی؛ راهکار قرآن برای کاهش مشکلات اقتصادی 

سمیه زینلی، شرکت کننده در رشته حفظ 5 جزء چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی در گفت و گو با ایکنا از قم؛ گفـت: اطلاع رسانی مسابقات دارای ضعف هایی بود که درخواست داریم برای دوره های بعد بهتر شود زیرا با فاصله کمی نسبت به روز مسابقات به ما اعلام شد.

وی که 11 جزء قرآن را حفظ کرده و در بخش 5 جزء مشارکت دارد بیان کرد: تجربه چندانی برای حضور در مسابقات ندارم و دفعه اول است که حضور دارم ولی برداشت کلی بنده این است که داوری مسابقات خوب بوده است.

زینلی با بیان اینکه حفظ معنامحور کمک بزرگی برای تقویت و تثبیت حفظ است عنوان کرد: اضافه شدن حفظ برخی سور برای رشته‌های مختلف، از جمله قرائت به نظر بنده ابتکار خوبی است.

وی ادامه داد: من خودم حفظم را با معنا انجام می دهم و در کلاس نیز بر این موضوع تاکید می شود و معتقدم آشنا شدن قراء با مفاهیم آیات هم کار لازم و خوبی است.

زینلی عنوان کرد: ارائه محفوظات به دیگران یکی از کارهایی است که نقش مهمی در تقویت و تثبیت حفظ انسان دارد.

این حافظ 5 جزء قرآن کریم اظهار کرد: مسائل اقتصادی از مواردی است که خودمان بر آن دامن می زنیم از جمله اینکه تجمل را وارد کرده ایم در حالی که خداوند از ما چنین چیزهایی نمی خواهد.

وی تاکید کرد: خدا از ما عبادت و بندگی خواسته و رزق و روزی ما را عطا می کند ولی هر قدر برای ما دغدغه باشد و حرص یزنیم ثمری نخواهد داشت و اگر قناعت داشته باشیم فکر نمی کنم مشکلی در زندگی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

captcha