«قانون کشور یهود» و «معامله قرن» جزئی از پروتکل‌های آپارتایدی موجود در کتابچه‌های صهیون است
کد خبر: 3732986
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
نعیمی:

«قانون کشور یهود» و «معامله قرن» جزئی از پروتکل‌های آپارتایدی موجود در کتابچه‌های صهیون است

گروه سیاسی ــ کارشناس مسائل جهان عرب گفت: قانون «کشور یهود» و «معامله بزرگ قرن» در راستای یهودی‌سازی کامل فلسطین است که رأی اخیر پارلمان اسرائیل روند آن‌را تسهیل کرده و لذا از بین بردن تمامی آثار اسلامی و حتی مسیحی و هویت‌های موجود غیریهودی در خدمت این هدف بوده و در کتابچه‌ها و پروتکل‌های صهیون از آن یاده شده است.

قانون «کشور یهود» و «پروژه بزرگ قرن» جزئی از پروتکل‌های آپارتایدی موجود در کتابچه‌های صهیون است«مصیب نعیمی»، کارشناس مسائل جهان عرب در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا قانون موسوم به «کشور یهود» را در راستای ایجاد یک نظام نژادپرست و آپارتاید  در فلسطین اشغالی دانست و در این رابطه تصریح کرد: اگر به پروتکل‌های صهیون‌ که قبل از سال1897 تنظیم شده، نگاهی بی‌اندازیم به این نتیجه می‌رسیم که این پروتکل‌ها توسط لابی صهیونیستی در بازل سوئیس برای اشغال فلسطین طراحی شده و از همان زمان گفته‌اند که این سرزمین باید تخلیه شود تا قومیت یهود ساکن شوند.

وی ادامه داد: منتهی شرایط اولیه آماده نبود و با گذشت زمان به صورت گام به گام توسعه اشغال فلسطین و توسعه شهرک‌سازی و یهودی‌سازی کل فلسطین و اکناف بیت‌المقدس را اجرا کردند، لذا آن‌ها امروز رسماً اعلام می‌کنند که اینجا برای صهیونیست‌هاست و غیرصهیونیست‌هایی که در این‌ سرزمین زندگی می‌کنند یا شهروند نیستند و اگر هم هستند از نوع شهروند درجه سه و چهار خواهند بود که باید در خدمت اهداف صهیونیست‌‌ها حرکت کنند. بنابراین رأی مثبت پارلمان اسرائیل یا همان «کنست» برای یهودی‌سازی فلسطین اشغالی در راستای اشغال کامل فلسطین است.

این کارشناس مسائل جهان عرب افزود: پروژه معامله قرن هم در راستای همین یهودی‌سازی کامل فلسطین یا کشور یهود است که رأی اخیر پارلمان اسرائیل جزئی از این پروژه است، لذا از بین بردن تمامی آثار اسلامی و حتی مسیحی و هویت‌های موجود غیریهودی در خدمت این هدف بوده و در کتابچه‌ها و پروتکل‌های صهیون از آن یاده شده است و این ترفند قرار بود انجام شود و الان هم در حال طی کردن مسیر خود است.

نعیمی در پایان به دستان پشت پرده سران عرب در اجرای قانون کشور یهود و معامله بزرگ قرن اشاره کرد و گفت: در قضیه اشغال فلسطین این رژیم‌های عرب بودند که پشت این سناریو قرار گرفتند؛ عبدالله اول پدر جد ملک عبدالله، پادشاه فعلی اردن و رژیم سعودی از بانیان تشکیل رژیم صهیونیستی بوده‌اند، لذا حمایت‌های اولیه سران عرب و یهودی‌سازی کامل فلسطین اشغالی، بزرگ‌ترین توطئه‌‌های دو قرن اخیر به شمار می‌رود. امروز هم همین رژیم‌های عرب آشکارا و علنی از اسرائیل حمایت می‌کنند. مثلاً پادشاه اردن اذعان کرده که 21 بار به صورت پنهانی به فلسطین اشغالی سفر و با صهیونیست‌ها دیدار داشته‌ است. بنابراین هرچند غربی‌ها برنامه‌ اشغال فلسطین را پی‌ریزی کرده‌اند اما کشورهای سرسپرده عرب اجراکنندگان آن بودند.  

سعید امینی

انتهای پیام/

captcha