نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف همدان معرفی شدند
کد خبر: 3734096
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف همدان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی- نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اعلام شدند.

نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف معرفی شدند

به گزاش ایکنا از همدان، نفرات برتر چهل و یکیمن دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اعلام شدند. اسامی برندگان به این شرح است؛
در بخش آقایان، در رشته حفظ 5 جزء مهدی آخوندی رتبه اول، حفظ 10 جزء رضا احمدی رتبه اول، محمدامین میرزاخان پور رتبه دوم و علی ترابی رتبه سوم، هم چنین در حفظ 20 جزء محمد داوریان رتبه اول را کسب کردند.
در حفظ کل محمود بابایی، مهرداد نجفی و محمد صابر فخار به تربیت رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته قرائت مهدی ساعد به عنوان نفر اول، احسان بیات نفر دوم و مسعود صفری نفر سوم معرفی شدند و در رشته ترتیل مجید شمخانی، امیر فارسی و محمد پتکی به تربیت مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته دعاخوانی نیز محمد مهدی عبدالمالکی رتبه برتر و مجید شمخانی و وحید روحی رتبه های دوم تا سوم را به دست آوردند. در بخش اذان رضا فلاح نفر اول، جواد مولایی نفر دوم و سعید بهرام نیا رتبه سوم را کسب کردند، در بخش معارف و حدیث عباس قهاری نفر اول، محمد مومنی نفر دوم و نفر سوم محمد رضا اجلالی شدند.
در رشته حفظ موضوعی محمد صابر فخار، وحید بهرامی نوید موفق به کسب رتبه های اول تا دوم شدند در بخش تفسیر نیز وحید صفری نفر اول، محمود بابایی نفر دوم و سجاد زیوری عارف رتبه سوم را به دست آوردند.
در بخش بانوان در رشته حفظ 5 جزء نفر اول آزاده فهلی، نفر دوم لیلا شاهی و نفر سوم اعظم شیرزادی، در حفظ 10 جزء مرضیه قاسمی نفر اول، سمیه ابراهیمی نفر دوم و مریم کریمی نفر سوم، در حفظ 20 جزء نفر اول سمیه جمور، نفر دوم فاطمه شاه حسینی و نفر سوم فهمیه قطبی.
در حفظ کل زینب امانی، فاطمه عابدی و فرشته بیاتی به تربیت رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته قرائت افسانه رضایی تبار به عنوان نفر اول، حنانه رضایی تبار نفر دوم و زینب حسین پور نفر سوم معرفی شدند و در رشته ترتیل فرزانه باقری، محبوبه شاه حسینی و نصیبه مردانی به تربیت مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته دعاخوانی سمیه جهانی رتبه برتر و فرزانه سابقی و نیره ترکاشوند رتبه های دوم تا سوم را به دست آوردند در بخش اذان رضا فلاح نفر اول، جواد مولایی نفر دوم و سعید بهرام نیا رتبه سوم کسب کردند و در رشته معارف حدیث معصومه یعقوبی به مسابقات کشوری دست یافت.
در رشته حفظ موضوعی سمیه جعفری، فرشته بیاتی و نجمه الصباح تالهی موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند در بخش تفسیر نیز آسیه نوروزی نفر اول، زهرا به مرد نفر دوم و حمیده محمدی رتبه سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام

captcha