تالار قرآن همدان؛ میزبان ۱۸۰ نخبه قرآنی غرب کشور
کد خبر: 3734944
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

تالار قرآن همدان؛ میزبان ۱۸۰ نخبه قرآنی غرب کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر تالار قرآن همدان عنوان کرد: تالار قرآن در چند روز آینده میزبان ۱۸۰ نخبه قرآنی غرب کشور است که بخشی از برنامه‌های آموزشی آن‌ها در این مرکز برگزار خواهد شد.

تالار قرآن همدان؛ میزبان 180 نخبه قرآنی غرب کشور

به گزارش ایکنا از همدان، رضا سراجق، مدیر تالار قرآن همدان، در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با موضوع بررسی طرح برون سپاری فرهنگسرا‌ها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، 120 هنرجو از دوره‌های آموزشی این مجموعه بهره‌مند شده اند.
وی با بیان اینکه در آمد حاصل از سالن اجتماعات این مجموعه در سال 97، 11 میلیون و 500 هزار تومان بوده است افزود: 13 دوره آموزشی و 160 مراسم از ابتدای سال جاری در تالار قرآن برگزار شده است، درآمد حاصل از دوره‌های آموزشی نیز 1 میلیون و 850 هزار تومان برآورد شده است.
سراجق اضافه کرد: درامد حاصل از برنامه‌های فرهنگسراها، تالار‌‌ها و نگارخانه‌های شهر همدان از ابتدای سال جاری تا کنون، 24 میلیون و 199 هزار است، قابل ذکر است تالار قرآن در چند روز آینده میزبان 180 نخبه قرآنی غرب کشور است که بخشی از برنامه‌های آموزشی آنها در این مرکز برگزار خواهد شد.

تشکیل شورای فرهنگ سرا‌ها در جهت ارتقاء برنامه‌های این مراکز
محمدجواد زارعی، معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان نیز در این جلسه عنوان کرد: برای برون رفت فرهنگسرا‌ها از مشکلات و شکوفایی هر چه بیشتر این مراکز فرهنگی سه طرح «خرد جمعی، خودکفایی و برون سپاری فرهنگسرا‌ها» توسط شهرداری پیشنهاد داده شد.
وی افزود: تصویب این سه طرح در راستای فعال‌تر شدن فرهنگسرا‌ها بود که در این میان «شورای فرهنگسرا‌ها» متشکل از افراد علاقمند به عنوان بازوان فکری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تشکیل شد.
زارعی با بیان اینکه 33 نیروی کار در مراکز فرهنگی شهرداری مشغول به فعالیت هستند اضافه کرد: برون سپاری فرهنگسرا‌ها شامل خدمات ارائه شده است، مالکیت بنا‌ها و تجهیزات این مراکز فرهنگی قابل واگذاری نیست.
انتهای پیام

captcha