احداث 200 واحد مسکن ویژه محرومان در سقز
کد خبر: 3735377
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

احداث 200 واحد مسکن ویژه محرومان در سقز

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به درخواست سرپرست فرمانداری سقز و وجود 650 مددجوی فاقد مسکن، گفت: احداث 200 مسکن محرومین در شهر و روستاهای سقز را خواهیم داشت که یک سوم آن در سال ۹۷ محقق خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشورامروز، 11 مردادماه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز و در ابتدای سخنان خود، از عدم توجه مسئولان به پوشش لباس کُردی انتقاد کرد و به بیان خاطرات جبهه و دوران مقدس خود در شهرهای مرزی کُردستان علل الخصوص سقز پرداخت.
وی همچنین به موضوع مهم امنیت در کشور اشاره و تاکید کرد: امنیت دارای بالاترین قیمت‌هاست که دشمن درصدد گرفتن این افتخار بزرگ از کشور ماست.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی مردم را نگران کرده است، گفت: انتظار داریم که تیم آقای روحانی یک نسخه انقلابی صریح و شفاف برای رفع این موضوع ارائه دهند.
وی همچنین به نقشه‌های شوم آمریکا و استکبار پرداخت و افزود: دکتر روحانی در پاسخ به ترامپ گفتند که با دم شیر بازی نکنند اما ما می‌گوییم با سر شیر هم بازی نکنید.
فتاح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایندگان مجلس فهم درستی از وضعیت معیشتی مردم دارند، بیان کرد: آن‌ها با تصویب یکپارچه تبصره 14 کمک شایانی به مددجویان دستگاه‌های حمایتی کردند.
وی با اشاره به درخواست سرپرست فرمانداری سقز و وجود 650 مددجوی فاقد مسکن، گفت: احداث 200 مسکن محرومین در شهر و روستاهای سقز را خواهیم داشت که یک سوم آن در سال ۹۷ محقق خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، در ادامه از کمبود حامیان ایتام در شهرستان به عنوان ضعف ذکر کرد و یادآور شد: باید برای هر یتیم پنج حامی داشته باشیم.

فتاح در پایان از تسویه کلی بدهی درمانی مددجویان شهرستان سقز خبر داد.
انتهای پیام

captcha