بصیرت و هوشیاری نقشه شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند
کد خبر: 3735660
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
امام جمعه بستان‌آباد:

بصیرت و هوشیاری نقشه شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند

کانون خبرنگاران نبأ ــ آمریکا و ایادی استکبار با این تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی قصد دارند بین مردم، نظام و انقلاب اسلامی شکاف ایجاد کنند اما به فرموده رهبر معظم انقلاب این نقشه شوم آنها نیز با بصیرت مردم و هوشیاری و جدیت مسئولان نقش برآب خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سيدرضا رضوی، امام جمعه بستان‌آباد، 12 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سوابق ننگین آمریکا در تاریخ، گفت: آمریکا کشوری است که 70 سال پیش با بمباران اتمی ژاپن، بیش از 250 هزار انسان بی‌گناه را کشت و سال‌هاست هزاران نفر را با اثرات مخرب این سلاح کشنده به مشقت انداخته است، اما با کمال وقاحت امروز خود را مصلح و حامی صلح در جهان می‌داند.
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، عنوان کرد: حق مسلم و خواسته به‌حق مردم از مسئولان کشور توجه به معیشت مردم و مبارزه جدی با فساد و رانت در کشور است.
امام جمعه بستان‌آباد ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با هدف براندازی و ضربه زدن به نظام اسلامی، بی‌رحمانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را به ملت ایران تحمیل می‌کنند باید با کسانی که در داخل کشور و در قامت یک مسئول یا مدیر، خواسته یا ناخواسته به این هدف شوم دشمنان کمک می‌کنند برخورد جدی و انقلابی شود.
حجت‌الاسلام رضوی تصریح کرد: آمریکا و ایادی استکبار با این تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی قصد دارند بین مردم، نظام و انقلاب اسلامی شکاف ایجاد کنند اما به فرموده رهبر معظم انقلاب این نقشه شوم آنها نیز با بصیرت مردم و هوشیاری و جدیت مسئولان نقش برآب خواهد شد.
محمد نوری‌نژاد
انتهای پیام

captcha