حمایت از تولیدکنندگان داخلی راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی است
کد خبر: 3735956
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

حمایت از تولیدکنندگان داخلی راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی است

گروه سیاسی- معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان گفت: امروز به روحیه جهادی و انقلابی بیش از گذشته نیاز داریم و باید در راستای مقابله با مسایل اقتصادی کشور، به تفکر دوران جنگ برگردیم و بنگریم که چگونه توانستیم در آن شرایط انقلاب را به پیروزی برسانیم.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی است

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان امروز، 14 مردادماه در چهارمین جلسه اصلی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان، اظهار کرد: در نظام مسئولیت داری هزاران شهید رفتند تا این نظام شکل بگیرد و ما به عنوان نمایندگان حاکمیت باید بپذیریم که شهدا و پیشکسوتان انقلاب از همه چیز برای شکل‌گیری و پایداری نظام جمهوری اسلامی گذاشتند.
وی افزود: همه باید واقف باشیم که بدون حضور و همراهی مردم در کنار انقلاب و نظام هیچ نتیجه ای مثبت حاصل نخواهد شد، لذا عملکرد تک‌تک ما در پیشگاه خداوند و شهدا ثبت می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان بیان کرد: تلاش و همت همه ما باید در راستای رضایت مردم و خداوند باشد چرا که در غیر این صورت در پیشگاه خدا و شهدا حرفی برای گفتن نخواهیم داشت و باید راه و عملکردمان را به سمت اصلاح کردن سوق دهیم.
وی ادامه داد: ما امروز در حکومت جمهوری اسلامی و در شرایط کنونی که دشمن و استکبار، جنگی تمام عیار در حوزه اقتصادی را شروع کرده است، نیاز به مدیرانی داریم که به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد داشته و بین مردم به نیکی و خوشنامی معروف باشند، لذا کسانی می‌توانند در این مبارزه که سخت تر از مبارزه دیروز ماست حضور داشته باشند که به انقلاب و شهدا اعتقاد راسخ داشته باشند.
وی ادامه داد: امروز به روحیه جهادی و انقلابی بیش از گذشته نیاز داریم و باید در راستای مقابله با مسایل اقتصادی کشور، به تفکر دوران جنگ برگردیم و بنگریم که چگونه توانستیم در آن شرایط انقلاب را به پیروزی برسانیم.
خوش اقبال با تاکید بر نقش حضور و پشتیبانی مردم و در کنار انقلاب بودن آن‌ها یادآور شد: در راستای حل و رفع مسائل اقتصادی، باید به خود متکی باشیم و با مبارزه با قاچاق کالا و ارز تولیدکنندگان فعال داخلی را همراهی و حمایت کنیم.
گفتنی است، در این جلسه رضا میرزایی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان تودیع و از خدمات وی در این راستا تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام

captcha