خبرنگاران؛ افسران جنگ نرم/جنگ امروز جنگ روانی است
کد خبر: 3736907
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

خبرنگاران؛ افسران جنگ نرم/جنگ امروز جنگ روانی است

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) قزوین با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت: امروز مردم ما مطالبات به حقی دارند لذا درخواست ما این است خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم در برابر جنگ پیچیده دشمن برای آگاه‌سازی مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان تلاش خود را بیشتر کنند.

خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم برای آگاه‌سازی توطئه‌های دشمنان تلاش کنند

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم جشن روز خبرنگار شب گذشته به همت بسیج رسانه و با حضور خبرنگاران فعال استان قزوین در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی در این مراسم اظهار کرد: نقش خبرنگاران نه فراموش‌شدنی است و نه گم‌شدنی چراکه فعالیت‌های آن‌ها همواره ماندگار است.
وی افزود: در طول تاریخ می‌توان نقش و جایگاه خبر و خبرنگاران را مشاهده کرد چراکه شکل‌گیری بخشی از تمدن بشری مدیون خبرنگارانی است که نقش خود را به‌خوبی ایفای کرده‌اند.
مسئول ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با دشمنانی روبه‌رو بودیم و امروز هم دشمنی دشمنان بسیار عریان و آشکار شده است.
وی ادامه داد: دلیل آشکار شدن دشمنی دشمنان متحمل شدن ضربات و شکست‌های سنگین در طول تاریخ انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر نفوذ انقلاب اسلامی در جهان و حتی حیاط‌خلوت آن‌ها موجب شده تا دنیای استکبار به‌صورت صریح برای تغییر انقلاب اسلامی پیش‌قدم شوند.
حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه پیشگام همه جنگ‌ها علیه انقلاب اسلامی در شرایط کنونی جنگ روانی است، گفت: دشمنان برای موفقیت در این طراحی درصدد هستند ادراک فروپاشی انقلاب را در جامعه گسترش داده و این تفکر را به مردم بقبولانند.
این مسئول خاطرنشان کرد: القای ناامیدی نسبت به نظام در میان مردم و تخریب چهره رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر طراحی‌هایی است که توسط دشمنان برای شکستن سد مقاوم مردم دنبال می‌شود.
وی افزود: دشمن بداند انقلاب اسلامی همواره در برابر این توطئه‌ها مستحکم‌تر از قبل می‌شود چراکه پیوند مردم با انقلاب ناگسستنی است.
حجت‌الاسلام معبودی تأکید کرد: در ادامه عمر با برکت انقلاب اسلامی، از خدا می‌‌خواهیم عمر ننگین رژیم صهیونیستی و دیگر نظام‌های استکباری هم به پایان برسد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور خاطرنشان کرد: امروز مردم ما مطالبات به حقی دارند لذا درخواست ما این است خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم در برابر جنگ پیچیده دشمن برای آگاه‌سازی مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان تلاش خود را بیشتر کنند.
مسئول ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) قزوین در پایان با تقدیر از مسئول سابق روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم سرهنگ کوچک خانی به‌عنوان مسئول جدید این سمت بتواند از ظرفیت خبرنگاران به‌درستی استفاده شود.
انتهای پیام

captcha