خبر رکن مهم اطلاع‌رسانی است/خبرنگار؛ پل ارتباطی جامعه و مسئولین
کد خبر: 3737037
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

خبر رکن مهم اطلاع‌رسانی است/خبرنگار؛ پل ارتباطی جامعه و مسئولین

گروه اجتماعی - معاونین سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با حضور در معاونت فرهنگی این سازمان با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایسنا و ایکنا در گفت‌وگو با آنان به بررسی مشکلاتشان پرداختند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، صبح امروز 17 مردادماه به مناسبت روز خبرنگار معاونین فرهنگی، پشتیبانی و آموزشی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی و معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با حضور در معاونت فرهنگی این سازمان در گفت‌وگو با خبرنگاران ایسنا و ایکنا به بررسی مشکلات آنان پرداختند.
در این دیدار حمیدرضا مجردی، معاون پشتیبانی و آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: مهم‌ترین اقدام خبرنگار تحلیل و بررسی مشکلات هر منطقه است و می‌تواند در اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح در رفع موانع مؤثر باشد.
وی افزود: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی و انتقال دغدغه‌های مردم به مسئولان نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها و رفع مشکلات جامعه دارند.
راه‌اندازی دفتر قرآن و عترت جهاد دانشگاهی کرمانشاه به همت ایکنا
مجردی با اشاره به نقش مهم خبر در جامعه، اظهار کرد: خبرنگار باید صادق باشد و اخبار را به درستی به جامعه انتقال دهد.
درادامه خلیل جلیلی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نیز با تبریک این روز به خبرنگاران با اشاره به رویکرد تخصصی خبرگزاری ایسنا در پوشش اخبار، گفت: امیدواریم تا به همت خبرگزاری ایکنا دفتر قرآن و عترت جهاد دانشگاهی کرمانشاه راه‌اندازی شود تا بتوانیم در این عرصه نیز به فعالیت بپردازیم.
وی افزود: سلامت فرهنگی هر جامعه به تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران بستگی دارد.
جلیلی در پایان تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا در پوشش اخبار علمی نقش بسیار برجسته و تأثیرگذاری دارد که باید از ظرفیت‌های آن استفاده کنیم.
در این دیدار مسلم حدیدی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه و معصومه خان‌احمدی، رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه به دغدغه خبرنگاران اشاره و به فراهم شدن تمهیدات لازم برای رفع آن تأکید کردند.
در این دیدار هریک از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا تقدیر کرد.
انتهای پیام

captcha