بازدید مدیر مرکز دیجیتال قزوین از ایکنا/ خبرگزاری ایکنا حامی استارت‌‌آپ‌های مذهبی باشد
کد خبر: 3737073
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
به مناسبت روز خبرنگار؛

بازدید مدیر مرکز دیجیتال قزوین از ایکنا/ خبرگزاری ایکنا حامی استارت‌‌آپ‌های مذهبی باشد

گروه فرهنگی ــ مدیر مرکز دیجیتال قزوین گفت: خبرگزاری ایکنا باید در حوزه تولید محتوای دیجیتال مذهبی ورود پیدا کند و حامی استارت‌آپ‌های مذهبی باشد.

بازدید مدیر مرکز دیجیتال قزوین از ایکنا/خبرگزاری ایکنا حامی استارت آپ های مذهبی باشد

به گزارش ایکنا از قزوین، مدیر مرکز دیجیتال قزوین با حضور در دفتر خبرگزاری ایکنا در قزوین از نزدیک در جریان روند فعالیت خبرنگاران قرار گرفت و روز خبرنگار را تبریک گفت.
سعید پورایمانی ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنا از قزوین تصریح کرد: تولید محتوای دیجیتال در حوزه مذهبی ضعیف است و باید در این حوزه بیشتر ورود پیدا کنیم که خبرگزاری ایکنا در این میان رسالت سنگینی دارد.
وی افزود: شما نباید صرفا به پوشش اخبار بپردازید بلکه باید خودتان محتوا تولید کنید و جریان ساز باشید، باید در حوزه فرهنگی و خبری از مسئولین مطالبات را پیگیری کنیم، در بسیاری از موارد شما می توانید نقش پیشگیری کننده داشته باشید.
مدیر مرکز دیجیتال یادآور شد: مردم نیاز به امید دارند و شما باید امید را ایجاد کنیم، در حال حاضر در حوزه تولید محتوای مذهبی ضعیف عمل کردیم و تولیدکننده ها وارد نمی شوند، خبرگزاری ایکنا باید ضمن شناسایی استارت آپ های مذهبی آنها را معرفی و حمایت کنیم.
وی تاکید کرد: بخشی از رسالت های ما در حوزه مذهب این است که فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم و رسالت ایکنا در این میان اهمیت بیشتری دارد.
انتهای پیام

captcha