‌«احمد ابوالقاسمی» در جمع نخبگان طرح ملی تلاوت حضور ‌یافت
کد خبر: 3737443
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

‌«احمد ابوالقاسمی» در جمع نخبگان طرح ملی تلاوت حضور ‌یافت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشور در محفل قرآنی ‌طرح ملی تلاوت استان مرکزی حضور پیدا کرد.

علی شیخی، مدیرعامل مؤسسه نسیم اختران قرآنی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: با توجه به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان اراک، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشور‌ با دعوت مؤسسه نسیم اختران قرآنی در جلسه کرسی تلاوت حضور پیدا کرد.
وی ادامه داد:‌ این مؤسسه هر هفته طی روزهای جمعه در مسجد سیدها با حضور نخبگان طرح ملی تلاوت، اقدام به برپایی کرسی تلاوت می‌کند که در این راستا روز جمعه، 19 مرداد‌ماه نیز‌ محفل انس با قرآن کریم قبل از نماز مغرب و عشاء در این مسجد برگزار شد.
شیخی تصریح کرد: در این مراسم قرآنی، مهدیار شیخی، متین مهدوی‌هزاوه، محمدرضا رضایی از نخبگان طرح ملی تلاوت به اجرای تلاوت پرداختند و همچنین مسعود اکبری و احمدرضا آجلو از حافظان کل قرآن برای مخاطبان اجرای برنامه داشته و به پرسش‌های مطرح شده پاسخ دادند.
مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی بیان کرد: احمد ابوالقاسمی با حضور در این محفل نورانی، به تلاوت اذانگاهی پرداخت که مورد استقبال همگان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha