برپایی ۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در کامیاران
کد خبر: 3737703
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

برپایی ۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در کامیاران

گروه فرهنگی- کارشناس امور فرهنگی و دبیر اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: ۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در حال برگزاری است.

برپایی ۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در کامیاران

مرتضی ندیمی، کارشناس امور فرهنگی و دبیر اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از فعالیت ۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی توسط این اداره در سطح شهرستان و روستاهای تابعه خبر داد.
وی افزود: در راستای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی، اداره تبلیغات اسلامی کامیاران همچون سنوات گذشته به برپایی ۱۰ پایگاه در مناطق روستایی و محروم این شهرستان اقدام کرد.
ندیمی بیان کرد: این اداره در سال جاری در سطح ۹ پایگاه روستایی و یک پایگاه شهری فعالیت‌ها و کلاس‌های آموزشی خود را از اول تیرماه زیر نظر روحانیون مستقر و مبشرین فرهنگی که جمعی از ائمه جمعه و جماعات تحت پوشش این اداره ، آغاز کرده و تا پایان مردادماه و در برخی روستاها تا پایان شهریور این کلاس‌ها ادامه دارد.
ندیمی در پایان موضوع اصلی کلاس‌های آموزشی این پایگاه‌ها را قرآن و احکام و گفتمان دینی عنوان کرد و یادآور شد: در کنار این کلاس‌ها فعالیت‌های جانبی و ورزشی و اردویی هم وجود دارد و نوجوانان و جوانان در مناطق محروم و روستایی مخاطبان این کلاس‌ها هستند.
انتهای پیام

captcha