تهیه جهیزیه 5 زوج در مسجدسلیمان با کمک خیران
کد خبر: 3738542
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

تهیه جهیزیه 5 زوج در مسجدسلیمان با کمک خیران

گروه اجتماعی ـ در اولین روز از ماه ذی الحجه همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای توسعه ازدواج‌های آسان و ترویج سنت ازداوج میان جوانان ایران اسلامی، مراسم جشن عقد 5 زوج جوان با کمک خیران در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

اسدالله رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: در اولین روز از ماه ذی الحجه همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای توسعه ازدواج‌های آسان و ترویج سنت ازداوج میان جوانان ایران اسلامی مراسم جشن عقد 5 زوج جوان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. 

وی ادامه داد: این مراسم برای چهارمین سال متوالی با کمک انجمن یاوران وقف و خیرین نیکوکار در سطح شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه برگزاری این مراسم باعث کمک به ایجاد روحیه و نشاط سالم در میان همشهریان شده و از نیازهای شهرستان هم به شمار می‌رود، افزود: از تلاش انجمن یاوران وقف و امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان و همچنین خیرین نیکوکار که تامین بخشی از هزینه‌های تهیه جهیزیه نوعروسان را بر عهده داشتد قدردانی می‌کنم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان گفت: امید است بتوانیم با ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف میان آحاد جامعه به ویژه وقف‌های مشارکتی وایجاد موقوفات در راستای نیازهای روز جامعه قدم برداریم.

انتهای پیام

captcha