مدیریت کارآمد، اثر تحریم‌ها را به حداقل می‌رساند
کد خبر: 3739115
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

مدیریت کارآمد، اثر تحریم‌ها را به حداقل می‌رساند

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان گفت: کسی منکر این نیست که تحریم‌ها نیز اثرگذار است، اما اگر مدیریت‌ها درست و مدیران ما کارآمد باشند، اثر تحریم‌ها به حداقل می‌رسد؛ اما سوء مدیریت سبب می‌شود تا دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

مدیریت کارآمد، اثر تحریم‌ها را به حداقل می‌رساند

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 26 مردادماه گفت: رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف، به این نکته تأکید کرده‌اند که مشکلات اقتصادی کشور ریشه داخلی دارد و راه حل این مشکلات نیز در داخل است.
وی ادامه داد: کسی منکر این نیست که تحریم‌ها نیز اثرگذار است، اما اگر مدیریت‌ها درست و مدیران ما کارآمد باشند، اثر تحریم‌ها به حداقل می‌رسد؛ اما سوء مدیریت سبب می‌شود تا دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: دشمنان علت اصلی مشکلات کشورمان را تحریم‌ها نشان می‌دهند تا تن به مذاکره بدهیم و در جریان مذاکرات از ما امتیاز بگیرند، در حالی که در مسأله برجام، ماهیت حلیه‌گر آنان معلوم شد.
وی با بیان اینکه فساد اقتصادی مانع بزرگی در مقابل پیشرفت است، تأکید کرد: لازم است مدیران و مسئولان کشور قاطعانه در برابر فسادهای اقتصادی بایستند و با مخلان اقتصادی و مفسدان برخورد کنند.
آیت‌الله سلیمانی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین معنوی حج، اظهار کرد: عرفه یکی از زمان‌های مورد توجه نزد خداوند است که درهای رحمت را بروی مردم باز می‌کند؛ عرفات نیز از جمله سرزمین‌هایی است که در آن، خداوند به آن برکت داده و خصائص زیادی را دارا است.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان افزود: شیطان در روز عرفات نسبت به روزهای دیگر خوارتر و خشمگین‌تر می‌شود چرا که در این روز توان آنکه بندگان خدا را به گمراهی بکشاند ندارد.

انتهای پیام

captcha