آزادگان، نماد مقاوت هستند
کد خبر: 3739136
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

آزادگان، نماد مقاوت هستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت هستند، گفت: این مقاومت در برابر استکبار باید در جامعه الگوسازی شود.

آزادگان، نماد مقاوت هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: آزادگان سرافراز نماد مقاومت در برابر استکبار هستند و در برهه کنونی جامعه نیازمند الگو گرفتن از مقاومت آزادگان در برابر زیاده‌خواهی استکبار است.
وی با اشاره به اینکه آزادگان در سیاه‌چال‌های رژیم بعث عراق انواع شکنجه‌ها را تحمل و برای کشور مایه آبرو و افتخار شدند، ابراز کرد: با این حال و علی‌رغم شکنجه‌های سختی که دشمن در دوران اسارت بر آن‌ها روا داشت، اما اجازه ندادند دشمن با این اقدامات وحشیانه خود و آزارهای جسمی و روحی به اهداف شوم خود دست یابد.
خطیب موقت نمازجمعه زنجان تأکید کرد: همین مقاومت باید در جامعه کنونی که شاهد زیاده‌خواهی‌های بدخواهان نظام هستیم، تسری یابد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
وی با بیان اینکه امروز رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال دست‌یابی به خواسته‌های خود است و ما نباید اجازه چنین کاری را به ترامپ بدهیم، ادامه داد: امروز آزادگان الگوی واقعی و نماد مقاومت هستند و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در برهه کنونی، یکی از ضرورت‌های جامعه است که باید در همه ابعاد جامعه به آن توجه کنیم.
موسوی با اشاره به اینکه امروز رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال آن است که ایران به به پای میز مذاکره بکشاند، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که این پیشنهاد از سوی همان فردی است که از برجام به عنوان یک توافق بین‌المللی خارج شد و همه توافقات و گفت‌وگوهای مجامع جهانی را زیر پا گذاشت و این مهم باید تجربه و عبرتی برای کسانی باشد که به دشمن به اعتماد دارند.
انتهای پیام
captcha