لزوم معرفی محتکران از سوی مردم
کد خبر: 3739143
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

لزوم معرفی محتکران از سوی مردم

گروه سیاسی-امام جمعه موقت بجنورد گفت: با توجه به وجود نظارت‌های شدید بر بازار این درحالیست که باید مردم انبارهای احتکار را گزارش دهند.

لزوم معرفی محتکران از سوی مردم

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی،حجت الاسلام اسدالله جعفری، امام جمعه موقت بجنورد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهارکرد: مشکلات اقتصادی کشور بر اثر برخی سوءمدیریت‌ها و عدم رفع به موقع آن در کشور رخ داده و ارتباطی به خارج از کشور و تحریم‌ها ندارد.

وی ادامه داد: باید مشکلات موجود در کشور با همدلی، وحدت و قدرت قوای نظام پیگیری و مرتفع شود.

وی با تاکید بر نظارت پررنگ در بازار، افزود: دستگاه‌های نظارتی با کمک از مردم، انسجام و همسویی و همگرایی نظارت‌های ملموس برای حل مشکلات بازار داشته باشند.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری و مردم است، یادآورشد: دستگاه قضا بدون ملاحظه در کنار دیگر دستگاه های اجرایی برای مبارزه با فساد کوتاه نخواهد آمد.

جعفری با اشاره به ۲۶ مرداد ماه سالروز ورودآزادگان به میهن، خاطرنشان کرد: آزادگان سمبل ایستادگی و مقاومت هستند این افراد در سخت ترین شرایط نیز پیام انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

وی با اشاره به روز صنعت دفاعی، یادآورشد: با توجه به اینکه اوایل انقلاب در این حوزه وضعیت نامناسبی داشتیم، این درحالیست که درحال حاضر یکی از قدرت های برتر منطقه به شمار می آییم.

وی با بیان اینکه سیستم دفاعی یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی در مقابله با استکبار است، گفت:امروز دشمن از پایگاه‌های نظامی، قدرت پولی و رسانه ای فشار می آورد که ما نیز برای مقابله نیازمند این مولفه ها هستیم.

captcha