گفتمان ایثار و شهادت به گفتمان اصلی انقلاب تبدیل شود
کد خبر: 3739209
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

گفتمان ایثار و شهادت به گفتمان اصلی انقلاب تبدیل شود

گروه سیاست و اقتصاد - سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: امروز باید گفتمان ایثار، شجاعت و اهداف انقلاب به یک گفتمان اصلی تبدیل شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حمید ملانوری، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان دیروز جمعه، 26 مرداد در گردهمایی آزادگان سراسر استان کرمان ضمن توصیف ویژگی‌های افراد آزاده به نقش آنها در جامعه پرداخت و گفت: افراد آزاده صبر، گذشت، علم، درایت و ولایت‌مداری را به بهترین شکل نشان داده‌اند.
وی افزود: آزادگان افتخار مملکت و کشور و انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی هستند و اگر امروزه جامعه ما درگیر مسائل اجتماعی است، آنچه که می‌تواند مردم و به خصوص جوانان ما را در برابر آسیب‌ها مقاوم و بیمه کند این است که الگوهای رفتاری جامعه ایثارگری به خوبی در جامعه گفته شود.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: امروز باید گفتمان ایثار، شجاعت و اهداف انقلاب به یک گفتمان اصلی تبدیل شود.
ملانوری اظهارکرد: مقاومت جامعه ایثارگری و آزادگان بود که امروز کشور ما در منطقه یکی از مقتدرترین کشورهای جهان است و گفت‌وگوها و حضور ما در صحنه‌های بین‌المللی و به ویژه در منطقه تاثیرگذار است.
انتهای پیام

captcha