آموزش مجازی حفظ قرآن به ۱۹۰ نفر در لرستان
کد خبر: 3739222
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

آموزش مجازی حفظ قرآن به ۱۹۰ نفر در لرستان

گروه فعلیت‌های قرآنی ـ. مسئول مرکز مجازی حفظ قرآن‌کریم لرستان از آموزش ۱۹۰ نفر قرآن‌آموزان در مرکز مجازی حفظ قرآن لرستان واقع در مهدیه مرتضوی خرم‌آباد خبرداد.

آموزش مجازی حفظ قرآن به 190 نفر در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، در نشستی که جمعه، 26 مرداد با حضور مجید دریکوند، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، عزت‌الله گوشه‌ای، مدیر مؤسسه قرآنی یوسف نبی(ع) خرم‌آباد و مربیان مرکز حفظ مجازی لرستان در اداره اوقاف خرم‎آباد برگزار شد، عملکرد این مرکز قرآنی مورد بررسی قرار گرفت.
نیلوفر سپهوند، مسئول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم استان لرستان در این نشست، گفت: در حال حاضر تعداد 190 نفر از قرآن‌آموزان در این مرکز به‌صورت مجازی مشغول یادگیری حفظ قرآن‌کریم هستند و آمادگی داریم که افراد دیگری که علاقمند به حفظ قرآن بوده را در این دوره ثبت‌نام کنیم.
وی افزود: تلاش‌های اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در رابطه با اعزام مربیان به مرکز راهبردی قم برای آموزش مربیان مرکز مجازی بسیار تاثیرگذار بوده و تربیت مربیان حفظ به‌صورت حضوری نیز می‌تواند به کیفیت مطلوب کلاس‌ها کمک نماید.
این حافظ کل قرآن‌کریم لرستانی در ادامه به همکاری خوب اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان اشاره کرد و افزود: با کمک اوقاف در صدد هستیم افرادی‌که علاقمند به حفظ قرآن به‌صورت مجازی در سراسر استان بوده را ثبت‌نام کرده و آموزش‍‌های لازم در زمینه حفظ قرآن را به آن‌ها آموزش دهیم.
در این نشست عزت‌الله گوشه‌ای از داوران قرآنی لرستان و مدیر مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد نیز به عملکرد این مرکز و تلاش‌های خوب اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد پرداخت و از حجت‌الاسلام نجفی، رئیس اداره اوقاف خرم‌آباد به‌خاطر کمک‌های مالی از محل موقوفه قرآنی مهدیه مرتضوی برای امورات این مرکز تشکر کرد.
وی افزود: مربیان این مرکز با دلسوزی و علاقه فراوان به آموزش حفظ قرآن‌آموزان می‌پردازند که می‎طلبد این مربیان قرآنی از طرف اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان حمایت شوند.
در ادامه این نشست، مجید دریکوند، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از زحمات مربیان مرکز مجازی تشکر کرد و گفت: مرکز مجازی حفظ قرآن استان با آموزش 190 نفر حافظ نشان داده که بسیار فعال بوده و امید است بتوانیم در زمینه مالی به این مرکز توجه بیشتر کنیم.
وی در ادامه به برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان در مرکز راهبردی قم اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از 16 شهریور به مدت یک هفته در مرکز راهبردی تربیت مربی حفظ در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha