جوانان سیره عملی شهدا را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند
کد خبر: 3739331
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

جوانان سیره عملی شهدا را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه زهک گفت: جوانان انقلابی ما باید از سجایای اخلاقی و سیره عملی شهدا درس بگیرند و این اقتدار را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسن خدری، امام جمعه زهک، 26 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، گفت: ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است؛ آزادگانی که عزت‌مندانه دشمن را متحیر و مبهوت کردند و از پس آن همه شکنجه دشمن برآمدند و سرافرازانه از عزت و شرافت ما دفاع کردند و با سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند.
وی با تأکید بر الگوبرداری جوانان از سیره عملی شهدا، بیان کرد: جوانان انقلابی ما باید از این سجایای اخلاقی و سیره عملی شهدا درس بگیرند و این اقتدار را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
خطیب جمعه زهک پیشاپیش ضمن تبریک به مناسبت روز عید سعید قربان، عنوان کرد: در آستانه عید قربان، باید مسائل مربوط به دامپزشکی و ذبح دام رعایت شود و دامپزشکی نیز باید در این مورد با مردم همکاری کند. همان‌طور که آگاه هستیم خطرات ورود دام آلوده در حوزه سیستان بسیار جدی است.
امام جمعه زهک مشکلات اقتصادی داخل کشور را ناشی از سوء مدیریت مسئولان دانست و گفت: به رئیس‌جمهور محترم توصیه می‌کنیم، غربال‌گری قابل توجهی در داخل کابینه تدبیر و امید انجام دهد، زیرا مردم دیگر تحمل این همه بار مشکلات را ندارند و برای عبور از این پیچ اقتصادی باید این غربال‌گری هرچه سریع‌تر صورت پذیرد.
امام جمعه زهک اظهار کرد: بسیاری از مسئولانی که امروزه بر مسند قرار دارند متأسفانه درد انقلاب و آرمان‌های انقلاب را ندارند و بی‌شرمانه بدترین خیانت‌ها را انجام می‌دهند و از آن نمونه شهردار شهر زابل است که متهم به خیانت سنگین ۳۴ میلیارد تومان است.
حجت‌الاسلام خدری ضمن تقدیر از دادستان انقلابی زابل، گفت: از دادستان انقلابی زابل تقاضا داریم براساس عدالت و با قدرت و سرعت عادلانه نسبت به این پرونده اقدام کنند و تحقیقات کامل صورت پذیرد زیرا این کار بسیار حساس است و نباید حقی ضایع و آبرویی ریخته شود.
وی مردم زابل را به آرامش دعوت کرد و افزود: قانون نسبت به متخلفان و خیانت‌کاران برخورد خواهد کرد و مردم باید آرامش خود را حفظ کنند، اگر خلاف و خیانتی از چند مسئول سر می‌زند این خلاف‌ها شدت و ضعف دارد و نسبت به شدت و ضعف آن قانون و عدالت حکم صادر می‌کند؛ اگر کسی خلافی کرده است و در زندان است و بعدها آزاد شود به این معنی نیست که تبانی کرده است و آزاد شده است بلکه قطعا آن حکمش این بوده است.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha